{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Jeg er da bare lidt (meget) stolt(udstilling) {{forumTopicSubject}}

Her i søndags d. 12.11.06 tog Lucas eller Heart & Souls Super Trouper til Colourpointen's 25 års fødselsdags udstilling ganske vist var det en hobbyudstilling men de er nu også rigtig hyggelige tro mig.

Vi eller rettere han skulle op til en dommer der hedder Lasse Mortensen og han var da ovenud til freds med knægten da han opfyldet så godt som alt hvad han ønskede i en exo bortest fra at hans benstammer ikke var så kraftige som han gerne havde set dem men skidt da med det for Lasse var ellers jo udemærket til freds med ham så jeg var da bare lidt stolt også fordi at han havde valgt ham over en viduerlige skøn harlekin exo som havde et skøn fjæs men det blev altså Lucas som var hans bedste ud af de to så vi smuttede bagefter ned til hans bur hvor han fik at vide hvor skøn han var.

Men så skulle han pludselig op til en såkald nominerings omgang og jeg vidste at "lille" Lucas på forhånd havde tabt da jeg så hans konkurent der var en skøn perserfyr som jeg selvfølgelig forelskede mig i med det samme men nej sådan skulle det altså ikke for det var igen Lucas han foretrak så vi smuttede igen ned til buret og jeg var da bare lettere forvirret for hvad var det egentlig der lige havde foregået men det fandt jeg nu snart ud af.

Pludselig så blev den bette kald op til scenenen for nu skulle der udtaget til best in show og der stod kampen imellem Lucas og så en kæmpe stor rød pelsklump som jeg senere så og hold da op hvor var han da imponerende syntes jeg. Men atter så kom chocket for at tænke sig at det blet Lucas som var dommernes fortrukkende og altså han blet BIS hankat perser så jeg kom hjem og vi var ikke til at skyde igennem for det var lige som om at Lucas også godt vidste at der var sket noget helt vildt stort.

Men jeg kan kun sige tusinde gange tak til Tina M. for at jeg fik lov til at købe knægten for han er nu den bedste sengekammerat som jeg har og samtidig højt elsket kan I tro

Mega Knuzere

Lene M.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er da bare lidt (meget) stolt(udstilling)
  • #1   13. nov 2006 Stort tillykke herfra med Lucas;o)

  • #2   13. nov 2006 Tillykke Lene :o))))

    Super flot gået af Lucas, men han er jo også dejlig

    Sanne


  • #3   13. nov 2006 Et kæmpe stor tillykke til jer begge 2, det var bare rigtig flot. Så blev han rigtig forkælet da i kom hjem... smiler.

    Også tillykke til dig....Tina M....det er jo dig der har opdrættet den dejlige fyr.



  • #6   14. nov 2006 I skal alllesammen have tusinder gange tak og jeg har fortale knægten alt hvad der er skrev herinde og han er bare så stolt så det halve kunne være nok tro mig. Og samtidig så ligger han altid ved siden af mig når jeg er ved computeren for han vil jo da bare så gerne følge med i alt hvad der sker og det er så hans måde.

    Men jo jeg kommer også med på Racekattense juleudstilling da min tilstedeværelse er blevet udbedt så jeg tør næsten ikke lade være *GRINER LIDT* og så kan jeg jo heldigvis få beundret bl.a. Mulan ikke sandt og det er da velundt at du eller retter han har vundet titlen som udstilligens mest charmerent kat og der udover også et kradsetræ så tillykke mange gange med det

    Mega Knuzere

    Lene M.


Kommentér på:
Jeg er da bare lidt (meget) stolt(udstilling)

Annonce