450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

opdat. på dum sten opdat. på dum sten

http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/169511-saa_skal_stenen_ud

så blev det mandag, og Kalle skulle til dyrlæge. efter en hård nat med 14 fastende katte (de skulle bare have deres fjernet i løbet af natten), så kom vi af sted. han sagde ikke en dut hele vejen - en tur som tager 1 times tid.
vi havde jo glædet os til at han skulle af med den sidste sten.

MEN NEJ, sådan skulle det så ikke gå - hellere ikke denne gang.
min dyrlæge valgte at starte med at scanne katten. Netop fordi at han sidste gang ikke kunne finde den.
trods en omhyggelig scanning ja så fandt de dne hellere ikke denne gang. den er totalt pist væk. Men Kalle er helt sikkert blevet kønsmoden - han kom til at tisse hos dyrlægen, så hele klinikken - pænt sagt- stank.
men hvad vi går med det i 24 timer, så hvorfor skulle de ikke have lov til at låne ham, og hans duft? vi deler jo gerne smiley

så nu er Kalle blevet kemisk kasteraret. Og så skal vi se tiden an, når der er gået 1 års tid.

Kalle, ja lige nu ligner han en meget fuld kat, som tror at han aldrig får mad mere smiley det er vel 10. gang at han er ude hos madskålen -siden vi kom hjem ved 16 tiden.
og man VIL bare det hele! og ikke noget af det som han burde gøre
nå ja så har han bar mavse smiley lige den rette årstid når de nu lover frost og sne smiley

så nu glæder jeg mig til i morgen når han bliver frisk igen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdat. på dum sten
  • #1   7. nov 2016 Hejsa

sikke en omgang i har været igennem og sikke en køretur også smiley

Det er da træls de ikke kan finde den sten der irritere ham..hvordan kan det være han ikke bliver kastreret fuldstændig?

• #2   7. nov 2016 Det var da utroligt... Den er godt gemt væk den sten, håber så den kemiske kastration hjælper på hankatte lugten og han stopper med at tisse på din mor smiley

• #3   7. nov 2016 dyrlægen sagde at han ville blive mere hankat i de næste 2 uger, og så ville det stoppe helt. så vi krydser finger.

det eneste jeg så er lidt i tvivl om er at når man læser om staven så mindsker den stenene. så hvordan skal man så kunne finde den senere?

kasterarer man helt? hvordan?

• #4   7. nov 2016 Er en kemisk kastration ikke bare sådan en midlertidig løsning? smiley
    synes jeg bare jeg har læst et sted smiley

• #5   7. nov 2016 Jeg håber staven hjælper på hans strinten, men du har ret, stenen bliver jo ikke nemmere at finde.
    Det største spørgsmål for mig, ville være hvordan hans kræftrisiko er med staven? Den er jo forhøjet med en sten i bugen, men er det også sådan med staven? Eller giver staven kræftrisiko?
    Dog er det jo også lidt lige meget for Kalle, uden stav og stop med strint, så er han jo ikke sjov, at have boende, så her gælder det vel, at i alle kan leve sammen, så længe Kalle har det godt smiley smiley

• #6   8. nov 2016 jeg skal snakke med dyrlægen om 1 mdr igen. og så vil jeg hører ham af.
    det er også kun en nødløsning her og nu. det med staven. den holder jo kun ½ år og skulle være ude af kroppen i løbet af ydeligere 5-6 mdr. altså holder den ca i 1år.

det er godt nok utroligt at de ikke kan finde den. første gang havde han været det hele igennem. men fandt kun 1 meget stor sten i pungen.
    denne gang bruger han så - til alt held - meget lang tid på at scanne katten. stadig uden held.
    men han snakkede også om at vi skulle se om homonerne kom fra et andet sted, hvis vi ikke finder den næste gang

hvor skal den kat dog bare meget igennem. har snart haft en del katte, og det er første gang at der er så meget bøvl. selv de ca 1000 katte jeg har været med til på kv, har der aldrig været så meget bøvl. der har da været nogen med kun den ene sted nede, men de har da altid fundet den anden.
    men kalle gemmer den altså ret godt

Kommentér på:
opdat. på dum sten

Annonce