{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Pelsen på Tazz {{forumTopicSubject}}

I kan se Tazz herinde under Maine coon og brugeren "Kenneth N" - kenneth og jeg er kærester og bor sammen, så det er derfor jeg lige stiller et spørgsmål ang. den lille misser...

Tidligere havde han simplethen en pels der var så kraftig og bamset og halen var som en rævs - helt utrolig , men efter han har været passet hos hende vi købte ham af i sin tid, og han hos hende var udefor og desværre fik lopper - og han har været behandlet mod det + at det nu er ved at være vinter (han er dog kun inde nu) har vidst gjort at hans pels er blevet rimelig klasket i det...

Han fælder utroligt meget lige for tiden, men det gør alle katte vel...

Jeg er bare i tvivl om vi gør rigtigt i at børste ham næsten hver dag for at mindske at hårene er overalt i huset, eller om det er bedre at lade ham klare det hele selv?

tænker på om vi ødelægger noget i pelsen på ham ved at børste ham så ofte, på trods af at han ikke behøver det da han selv er god til at holde sin pels?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelsen på Tazz
  • #1   17. nov 2006 måske er hans hud iriteret over loppe kuren.. måske han skulle vaskes i shampoo mog irriteret hud? bare en tanke..

    men jo mere i reder jo mere tynd bliver han i pelsen da i fjerner underulden.. det kom jeg nemlig selv til på min perser--

    men ring og spørg dr. dyr.. det er ganske gratis..

    mvh sanne


  • #2   17. nov 2006 og stress kan også være med til at de taber pels...

    sanne


  • #3   17. nov 2006 Tazz er neutraliseret, han er 1½ år gammel ca. så jeres forslag er gode.. jeg vil starte med ikke at børste ham og så skal han bades så snart jeg kan få fat i en shampoo - nogen ideer til hjvor jeg kan købe sådan en online?

  • #4   17. nov 2006 hej.. jeg købte en i pit stop, som kommer på udstillingen..

    jeg ga 168 kr for den..

    jeg har ikke min han kat mere, så du må gerne købe resten af mit. kun 1/10 del er brugt..

    hvis det er.. ellers prøv deres hjemme side.

    mvh sanne


  • #5   17. nov 2006 Sanne: - Hvor stor er flasen`ml?

    Jeg har lige fundet noget der skulle været godt også.. har godt nok ikke prøvet det, men har set det før høs dyrhandleren.. er det min godt?

    KW Tjære/Biosvovl shampoo.. det skulle være godt mod irriteret hud efter loppe angreb og skæl osv...

    Nogen der kender det?


  • #6   17. nov 2006 Jamen så vil jeg da bestille den shampoo lige med det samme (Og så lige en aktiveringsbold til obidder til de to slyngler - det skal jo ikke kun være æv bæv og bad det hele smiley

  • #7   17. nov 2006 jeg bruger kun produkter fra pit stop..

    jeg prøvede kw før..

    kan kun tale positivt om pit stop..
    ( jeg begyndte at få gode plaseringer/nomeneringer efter jeg skiftede til deres shampoo)

    flasken er på 386 ml,,,



  • #8   17. nov 2006 jeg kan sende det til dig hvis det er..

    du kan få det for 100kr.. så skal du bare selv betale frimærker..

    sanne


  • #9   18. nov 2006 Sanne - Tak for det... Men jeg bestilte den anden shampoo lige med det samme, så det blir nok ikke nødvendigt.. ikke i første omgang ihvertfald men tak

Kommentér på:
Pelsen på Tazz

Annonce