250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ude, bad, rytme Ude, bad, rytme

Hej.. Altså nu ved jeg at nogen folk har det sådan at katte de er udedyr og så skal de ud kl. 11 eller tidligere om aften og så er de ude til næste morgen, fordi de er nattedyr. Men altså min kat er ikke særlig meget for og komme ud om aften kun hvis hun ikke gider bruge kattebarken men så kommer hun også hurtig ind igen. Så der om aften hvis vi f.eks. har gæster og bliver oppe til kl. 1 eller 12 elle rsådan " sent" om aften, så vil hun i seng og de normale dage går hun da også i seng ved 10 tiden og går med op i seng. Er det normalt?

Og så når man så står op om morgen og går i bad så står hun også op og står ude på badeværset og venter på man kommer ud af badet så hun kan komme ind og tage de sidste dårber vand der skulle komme ud og så står hun der og vasker sig. Er det også normalt?

Altså så hun er faktisk næste med i en menneskerytme bare som kat, er det okay eller skal man gøre et eller andet? Det er faktisk rimlig hyggenlig og sjovt og se når hun vil i seng.

Men ville bare gerne lige vide. Svar venligst posetivt tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ude, bad, rytme
  • #1   23. jan 2005 Ja.. min gider heller ikke ud.. Om natten. Det er også meget koldt nu jou!! mine katte er bare rolige når jeg går i seng.. Fedtemis lægger sig tit til at sove, men Sofie vil gerne ud om natten..

• #2   23. jan 2005 Hende her er nu vil hun slet ik ud hvis det regner eller bare er kold men også om sommerafterne vil hun heller ikke kun hvis vi sidder ude og det gør vi jo ikke kl.11 så meget

• #3   25. jan 2005 Hej BT nej vi har ikke lyst til katte lem da vi har så mange katte i området er er bange for at hun slæber en af dem med ind og hun kan ikke gå med halsbånd hun smider det.

Kommentér på:
Ude, bad, rytme

Annonce