{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Kattelem/kattedør {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg håber der er nogle hjælpsomme mennesker herinde som kan give nogle gode råd ifht. ny kattedør til vores katte.

Vi har ingen kattedør til vores katte pt., og er lidt i tvivl hvad der er bedst - at lave den i døren eller i selve husmuren?

Hvordan er det bedst at lave døren - også så det ikke trækker ind, og kan I anbefale en dør/lem? Skal ikke være en hvor kattene er nødt til at have halsbånd eller lignende for at komme igennem.

Hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattelem/kattedør
  • #1   23. nov 2016 Jeg skal selv snart have sat en katte lem i min dør og har valgt en Staywell til katte og små hunde.. Jeg tager pladen i døren forneden ud og sætter kattelemmen ind i en ny plade der passer . Jeg vil tro det er den nemmeste løsning med mindre i har et passende hul i muren i forvejen. I mit forrige hus havde jeg også en Staywell og det gav noget mere træk og en lidt kold gang men den sad nu heller ikke så godt, da det var en ret tyk dør og hullet var lavet i selve døren . Jeg vil da tro det er den nemmeste løsning hvis i altså har sådan en dør hvor man kan udskifte den nederste plade.

Kommentér på:
Kattelem/kattedør

Annonce