{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.006 visninger | Oprettet:

Et godt internat i Vestsjælland ? Råd? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke, hvor jeg skal finde et godt katteinternat.
Jeg ville blive glad for erfaringer, da hvad man kan læse på en hjemmeside (desværre) ikke altid stemmer overens med virkeligheden...

Min farmors mand døde i april (tiden går godt nok hurtigt...). Hun er inkarneret Dyrenes Beskyttelse og Dyrevennen-medlem og har skrevet adskillige læserbreve til aviser omkring hendes tanker og oplevelser osv.
Da man farfar døde havde hun to katte, en havde holdt til farfar og den anden havde været farmors "barn".
Den ene døde (iflg. min farmor) af ørebetændelse eller kræft, og sikkert også savnet af dens ven, for ikke mindre end et par uger efter, blev den aflivet hos dyrlægen.
Min farmor har ikke mange veninder, og går ikke meget ud (hvis I nu tænkte på Bridge eller bingo), så katten var ligesom det eneste hun havde. Men den var også 14 år, da den blev kørt over.
I hvert fald skal vi have fundet en ny kat, og der er ikke tvivl om, at det skal være fra et internat, da hun i høj grad støtter forsøget på at afsætte uønskede katte til gode familier - for det er vel, hvad de gør, ikke?
Desuden er kravet, at katten skal være voksen, så det skulle da være muligt at finde en sød kat.... Men <i>hvor</i>?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et godt internat i Vestsjælland ? Råd?
  • #1   23. nov 2006 hvad med inges kattehjem ?

• #2   23. nov 2006 ellers så er det os (link fjernet)

• #3   23. nov 2006 Hehe det var vist inges.kattehjem.dk.
    Tak for hjælpen, tror vi besøger den i næstved !

• #4   23. nov 2006 Der ligger også roskilde dyreintanat og det har jeg kun hørt godt om.

• #5   23. nov 2006 Jeg har kun oplevet Inges Kattehjem i Herlev, og jeg må ærligt indrømme at der ville jeg godt nok ikke købe min kat.
    Jeg blev mødt af en meget voldsom urindunst i hovedet da jeg trådte ind, der var slet ikke så sterilt og hygiejnisk som jeg havde forventet og regnet med at der ville være - tværtimod nok det modsatte, og den kat som jeg havde med for at aflevere der (en kat der holdte til på mit arbejde, og som var en udmagret og ussel lille hankat) var jeg tæt på at tage med hjem igen. - Det havde jeg også gjort hvis ikke jeg havde haft mine egne 2 herhjemme, og ikke ville have dem syge.

Så mine tidligere erfaringer med Inges kattehjem er bestemt ikke det bedste, nej.
    Roskilde dyreinternat har jeg også kun hørt godt om!!

• #6   23. nov 2006 Mille hvis det ikke skal være fra et internat så leder jeg efter et godt hjem til Chira hun er voksen og skal have et hjem uden andre katte hvor der er mulighed for hun kan komme ud. Hun er meget kærlig over for mennesker og elsker at putte, kunne hun evt være noget for din farmor??

• #7   25. nov 2006 Der er lige kommet et helt nyt internat i Sandved ved Fuglebjerg. Mener ikke det er helt åbent endnu, men det er vist på onsdag at min dyrlæge skal til åbningsreseption der.

Det hedder vist nok noget med Blæsenborg.

• #8   25. nov 2006 Fandt lige hjemmesiden. De har så vidt jeg kan se, ingen katte endnu:

(link fjernet)

• #9   25. nov 2006 Maria.. Der lyder faktisk til at være en rigtig god kattepension..

Har ledt rundt omkring i lang tid så jeg kan finde det helt perfekte sted, når jeg skal på ferie.. Tak for linket.. Den må jeg ud og besøge.. smiley

Kommentér på:
Et godt internat i Vestsjælland ? Råd?

Annonce