{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

rev sin hale af hjælp mig {{forumTopicSubject}}

min kæreste havde været væk 10 min, da han kom hjem blev han chokeret der var blod over alt. han ringede til mig og sagde der var noget galt med lukas og lagde på.. (sagde jeg skulle komme hjem) jeg ringede til en taxa og han ringede igen og sagde han havde fundet noget af hans hale .. vi mødtes ved vagt dyrelægen og han pakkede 6cm hale op at noget folie jeg var så ked af det.. var så fustræret troede det var vores anden kan london som havde bidt den af. dyrelægen lagde ham i narkose og barberede hans hale, han sagde at det umuligt kunne have været den anden kat vi har, men at den var revet af..... vi kunne ikke forstå det fordi vi ingen døre har som er åbne eller noget, men vi tog hjem og lukas blev der ov sov og blev syet, da jeg kom hjem havde min kæreste væltet hele lejligheden rundt da han skulle have luka i transporteren. og der var blod over alt virkelig meget. (godt han kom hjem) vi tror han har fået den i klemme mellem vores spisebords ben og vægen, det lignede det ellers ved vi ikke hvor det skulle være,
er så ked af det og kan ikke forstå det eller hvordan det kan ske.. har i hørt sådan noget før? føler mig skyldig og ved ikke hvad jeg skal og kan gøre hjælp mig er ude af mig selv,, det er mine 2 børn

har lige snakket med dyrelægen og han har det godt han sover og de har lagt forbinding på halen - han mistede 6cm vi henter ham kl 16 idag

hilsen ditte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rev sin hale af hjælp mig
Kommentér på:
rev sin hale af hjælp mig

Annonce