560 visninger
|
Oprettet:
Skøre ideer? :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle på KG
Lige et lørdags emne, vil gerne hører hvilke skøre ideer jeres katte har, fx kan min Daisy godt lide, at komme med på kummen, da hun finder det meget intresant, især når der trækkes ud, eller som når jeg skal i bad, selvom hun ikke selv kan lide det, skal hun altid følge med i det, og står altid på spring når jeg skal ud igen (karbad), det har skabt lidt panik situationer, hvor hun er røget ind til mig, da hun ynder, at gå på kanten, men ikke lige tænker over, at det er glat
Hilsen Tanja
PS. Og fortsat god lørdag derude
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 35 Svar: 392
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
cinnamon skal sove hos min mor. her har han sin egen pude og så skal han bruge det halve af min mors for at han kan ligge lidt højt med hovedet
Kalle er meget snakkende, og ved godt hvad en pind er. nemlig hans snacks pinde. fortæller gerne at han har ikke fået nogen i dag - også selvom at han måske har fået to. han elsker mærkelig madvarer - spiser gerne citronformage, drikker cacaomælk, spiser rundstykker og især the-boller. skal også have fuglenes fuglebrød når jeg foder fugle om morgen.
frida er en putte-mis. skal under dynen. i disse dage er hun med til at åbne julekalender . altså min. hun sjæler pænt sagt som en ravn
Speedy er meget misse-pige-glad. så han vil helst putte med så mange misse-piger som muligt. og så elsker han varme - også selvom at der er 40 grader så ligger han gerne på eller under uldtæpper eller lammeskind
Mio er bare siamser så han ELSKER at putte. smutter tit under sengetæpperne.
Krumme vil bare op og sidde hos os - altså når man står op. så kommer han lige op af ens ben - lidt hårdt når han kun vejer 7 kg. han skal nok komme op.
baby og muddi er bare så hyggelige. de skal sidde og nusse/vaske hinanden - flere gange om dagen. de er så også brødere, men det ser rigtig sødt ud med de to store drenge 10 kg +
tjaaa så kan jeg altså ikke huske mere... lige nu
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 30 Emner: 16 Svar: 28
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
så i de sidste par dage har vi haft kasser med mandariner stående på køkkenbordet. Her ligger Micky så i - også selvom at der stadig ligger madariner i. han lå også på en banan en dag.
har også haft flere som mener at den nybagte kage er en helt ny dejlig varm seng - kagen bliver godt nok meget flad.
Kalle spiser bare vores kager/boller. det skal dog være hjemmebagt
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Faktisk så har Tøsen mange skøre ritualer i løbet af dagen og hun bliver lidt forvirret og fornærmet hvis der bliver lavet for meget om i rutinen.
Hun kan feks også klokken, præcis klokken 18 hver eneste dag så fortæller hun at nu er det tid til dåsemad, der bliver miaver på en helt bestemt måde og reagere man ikke så bliver miaver mere intenst, hvis man stadig ikke reagere så begynder hun at kæle sig op af min stol, hjælper det heller ikke så sætter hun sig og stirre indgående på mig indtil jeg rejser mig, hun er rigtig eligt standhaftig
mar 2012
Følger: 12 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 26
Det er virkelig mærkeligt at kunne høre hans snorken og ikke finde ham. Men er der en bule under sofaen, så er han der.
Turtle og jeg har tøsetid på toilettet for det syns hun er så hyggeligt.
Udover det så kommer Turtle ikke bare og lægger sig hos en, niks, hun sniger sig ligeså stille stille og roligt nærmere en og til sidst så ligger hun fuldt på en.
Hannibal kan godt finde på at tigge hvis jeg er i køkkenet. Han lægger dig halvt indeover den tallerken der plejer at blive brugt til vådmad og slikker den meget sigende.
Udover det, så kan folk ikke komme ind i min lejlighed med jakker og tasker og forvente at Hannibal ikke overbeviser sig selv om at han ejer genstandene. Jakker er fantastiske at sove på/gemme sig under og tasker kan blive brugt som gode huler.
Har tit oplevet at han er kravlet helt ind i min eller andres taske, så nogle gange er han altså på vej ud af døren. Heldigvis afslører hans vægt ham for han når at komme for langt.
Hvis der ligger noget på gulvet der ikke plejer at ligge der, det kan være et tæppe Marlie har trukket ud af kassen, pap, papir eller lignende, så SKAL han sidde/ligge på det.
Hannibal er så mærkelig men for pokker han er altså morsom.
Skøre ideer? :)