865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

pakke fra zooplus forsvundet ved postdk pakke fra zooplus forsvundet ved postdk

Nogen som har prøvet at deres pakke fra zooplus forsvinder ved postnord(postdk)?

Vi har haft efterlyst pakken ved postnord, men de kunne ikke hjælpe - selvom man undres over hvordan de kan smide 20+ kg foder væk.. Vi kan se på track & trace at den har kørt lidt ping pong mellem taulov og kolding, indtil den så altså "forsvandt"
Så har vi haft fat i zooplus, men fik intet svar på vores henvendelse - før vi i dag ringede til dem(1 uge senere).
de undskyldte at de ikke havde svaret os, men fortalte at de også havde efterlyst pakken. Men de havde heller ikke mere svar. Der blev aftalt med dem at de nu gensender ordren, så den håber vi når frem, da vi jo mangler det vi har bestilt.

Men har andre prøvet noget lignende og hvad skete der i jeres sag?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pakke fra zooplus forsvundet ved postdk
  • #1   14. dec 2016 ikke lige med zooplus, men her bruger jeg gls
    postdanmark derimod har jeg prøvet det flere gange. breve er altid forsinket - det tager ca 14 dage inden jeg modtager det

• #2   14. dec 2016 Nej det har jeg heldigvis ikke oplevet, men vælger også altid GLS hvis jeg kan komme til det, de har altid hurtig og præcis levering modsat postnord..

• #3   14. dec 2016 Ikke med PostDK men med GLS. De meldte "nægtet modtagelse" på trods af at jeg har en fuldmagt. Den blev derfor returneret til Zooplus - og GLS kunne ikke finde pakken....
    Men jeg håber at der kommer varer i morgen, for jeg gider altså ikke at købe ind i små mængder. Det er for dyrt i længden.

• #4   15. dec 2016 Har aldrig problemer med post nord.

• #5   15. dec 2016 Jeg plejer også at bruge gls, men det var min kæreste der bestilte denne gang. Men vi har da også haft problemer med gls, selvom det jo de fleste gange plejer at gå fint.
    Sidste gang jeg skulle have en pakke fra gls, påstod de at de havde forsøgt at levere den, på trods af at de ikke havde været på matriklen- samt at de dagen efter faktisk kom på matriklen, men chaufføren kom aldrig ud af bilen, men kørte bare igen. Men vi fik da pakken efter nogle dage.
    Sidste gang vi fik fra post nord, der havde de været ret hårdhændet ved pakken og der var gået hul på poserne med foder, så der måtte zooplus refundere penge for en sæk. Men zooplus var nu heller ikke helt uden skyld der, da pakningen af den forsendelse ikke var vanvittig god.

Men kryds fingre for at pakken kommer denne gang - det er jo pænt træls at skulle ud og finde alternativer midt i juleræset + vi jo ikke kan købe samme mærker herhjemme smiley

• Sidsel S
    Sidsel S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
    #6   15. dec 2016 Jeg har kun haft problemer med gls. Postnord kommer hurtigt og fint. Pakken er ind i mellem noget forslået, men synes også det er svineri, at pakke over 30 kg i en papkasse!

• #7   15. dec 2016 kun 1 gang har jeg haft problemer med gls. der er afløser på og han havde smidt pakken af. Og der manglede bare en del. heldigvis fik jeg tilsendt nyt
    men lige den dag var jeg slet ikke hjemme, for jeg havde nægtet at modtage pakken i den stand. Det skal I altså huske. hvis pakken ser meget ødelagt ud, så nægt at modtage den. så skal den sendes retur

har selv arbejdet i fragtbranchen så kender reglerne
    og chaufførenes måde at være på, så har aldrig nogle problemer. pakkerne bliver sat pænt af i stalden.Også selvom at jeg de fleste gange får pakker over 2 dage...DET er min chauffør mega træt af, men han behandler tingene pænt - opgså selv med kattegrus i hele bilen

postnord hurtig???
    det tager 14 dage for et brev at komme fra sjælland til langeland - og vi er altså landfast...... og det har jeg prøvet mange gange. et brev fra min sagsbehandler tog også 14 dage - turen tager altså 15 min at kører.

• #8   16. dec 2016 Har desværre også oplevet problemer med postnord. Men aldrig gls

• #9   16. dec 2016 Jeg har fra starten af, da jeg begyndte at købe på ZooPlus valgt at få en fuldmagt ved GLS og har aldrig prøvet Post DK/Nord.
    Jeg har ellers være ok tilfreds med GLS, men de sidste 5 gange, har de ikke kunne finde ud af at aflevere det aftalte sted, så jeg må ringe og rykke smiley
    Selvom det er sket, fortsætter jeg med GLS, for det er så dejligt nemt ellers.

• #10   16. dec 2016 Vi fik den nye pakke i dag, så det gik heldigvis nemt og hurtigt.

Hvad der så sker med den forsvundne pakke, må være postnord og zooplus hovedpine.

Men ellers så har jeg jo som sagt oplevet problemer med både gls og postnord - dog synes jeg der har været færrest med gls som plejer at være rimelig hurtige til at levere. Indtil videre har jeg ikke givet gls en fuldmagt, da jeg som regel er hjemme når de kommer og så kan de jo ligeså godt ringe på.
    Jeg har dog oplevet en enkelt chauffør som bare smed pakken på fortrappen og kørte igen uden så meget som at ringe på. Og det var jo uden tilladelse til at sætte pakken, så der fik de en klage.
    PostNord er så også ret slemme til at de ikke gider ringe på, men bare smider pakken af - godt nok har vi leveringsflex, men de måtte efter min mening i det mindste prøve lige at se om der var nogen hjemme(hvilket der oftest er).

• #11   16. dec 2016 UPS har jeg ingen klager over, men det er så extremt sjældent at de kommer med noget, så de er næsten ikke værd at nævne i denne sammenhæng smiley

• #12   17. dec 2016 Denne gang skulle det komme med GLS, men til min undren kom det med DHL!!!
    Ved I om Zooplus har skiftet fragtfirma???

Kommentér på:
pakke fra zooplus forsvundet ved postdk

Annonce