592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Syg kat . :'/ Syg kat . :'/

I morges da jeg vågnede, vågnede jeg faktisk en halv time før jeg egentlig skulle. Og det jeg vågnede ved var at Mille kastede op. Ikke hårbolde, men kastede op! Væske. Jeg blev forskrækket og stod op med det samme. Jeg fik hende ind i stuen, og fik tørret det op. Hun lagde sig på mine sengetæpper mens jeg tog tøj + make-up på. Hun plejer at prøve på at fange mig i spejlet, når jeg lægger make-up, og det samme gør hun med tv'et. Det gjorde mig lidt bekymret at hun ikke gjorde det, så jeg gik ud til hende, og ville fodre dem. Prøvede først at give hende noget vand, men hun ville ikke drikke noget. Bagefter gjorde jeg noget morgenmad klar til dem, og satte de 2 skåle ned med vådfoder. Hun ville ikke spise. Men ibse der imod, åd løs. Men ikke Mille. Og hun plejer at være den af kattene der spiser mest, og er mest madglad. Da blev jeg endnu mere bekymret, og prøvede at give hende tørkost i stedet. Men heller ikke det havde en interresse. Jeg ringede så til min far og bedte ham om at ringe til dyrelægen, og spørge hvad det kunne være.
Jeg har ikke haft kontakt med min far siden i morges, endnu.

Hvad kan jeg gøre for at hun får det bedre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg kat . :'/
Kommentér på:
Syg kat . :'/

Annonce