{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kay gaskell syndrom
  • #1   11. dec 2006 Jeg kender ikke til sygdommen, men prøvede at søge under http://www.google.dk/ - uden resultat...

Er du sikker på at du har stavet navnet rigtigt?

Og hvorfor spørger du efter sygdommen?

Jeg så kun en masse forskellige links med Downs Syndrom.

Poteknus herfra.

• #2   11. dec 2006 Mener det staves key gaskell. Det er fordi min kat lige er blevet aflivet pga denne sygdom. en rigtig horribel sygdom, og jeg ville høre om andre har prøvet at have en kat med denne sygdom. jeg føler nemlig at jeg er alene med denne oplevelse.

• #3   11. dec 2006 Jamen, hvad sagde dyrlægen om denne sygdom? Kunne han/hun ikke fortælle mere?

Og hvor er jeg ked af det på dine vegne! Det er s´gu SÅ HÅRDT at miste et elsket familiemedlem!

Trøstekrammer herfra.

• #5   11. dec 2006 Maria.
    Tak for linket,
    Havde en kat for 4 år siden som bukkede under med de samme symptomer. Den blev 12 år. Jeg troede også til at starte med det var hårboller, og bare manglende ædelyst.
    Min dr. dyr snakkede slet ikke om denne sygdom men når jeg har læst linket føler jeg mig overbevist om at det var det. Det var en forfærdelig oplevelse, så jeg føler virkelig med dig Louise.

• #6   11. dec 2006 ja den er rigtig slem. Jeg tog min kat til egen dyrlæge fordi den lige pludselig ikke kunne se. han henviste mig til en special læge i vordingborg som sagde det var det. han var på stesolid i 6 dage hvor han tabte 1,8kg. så blev han aflivet... det var ikke sjovt. jeg havde kun haft ham i 4 måneder og han betød alt for mig. desværre kunne ingen redde ham. han blev 1,5 år.

• #7   11. dec 2006 Min kats symptomer var:
    Fedten fra maden gik ikke i fedtdepoterne men i blodet.
    Den havde ingen tårer i tårekanalerne så hans øjne tørrede langsomt ud, derfor kunne han ikke se.
    han kastede alt med kylling op. han tabte sig 3 kg på 2-3 uger. rendte og skreg, og han kunne ikke finde hvile. og han gad ikke og snakke, han blev mere og mere fjern...

• #8   11. dec 2006 Jeg kan trøste jer der er bange for denne sygdom med at i USA i år 2002 var der under 100 tilfælde...

Kommentér på:
Kay gaskell syndrom

Annonce