{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Fedekur {{forumTopicSubject}}

Hejsa =o)

Nu har der været lidt snak vedr. slankekure og så vil jeg lige på stik modsat vis, spørge efter lidt råd, idéer og erfaringer til en fedekur.

Diva trænger til at blive fedet op - hun er fertil indekat, har fået killingefoder (RC med højeste fedtprocent) hele året og har fået ormekur.
MEN - hun vil bare ikke tage meget på. Jeg har dog formået at få vægten til at stige med 300 g. siden marts, men det burde kunne gøres meget meget bedre.

Jeg har prøvet at give hende AD, som hun havde svært ved at spise/få op fra tallerkenen - jeg har også prøvet at blande det i lidt af killingekosten, men det er ikke et hit!
Jeg har tilmed også prøvet at købe hills killinge vådkost og blande tørkosten i, det vil hun gerne spise - men er det holdbart??

Håber der er nogen, der midt i juletravlheden har tid til hjælpe lidt her, så jeg kan få fedet min julegris op :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedekur
  • #1   14. dec 2006 Britta: Tak for svaret smiley

    Vil det sige, at du måske i 2 uger giver denne blanding og så kun med æg i 2 gange ugentligt.
    1 portion om dagen eller hvorledes? :0)

    Dejligt med nogle erfaringer!



  • #2   14. dec 2006 Lundkvist: Ja, jeg har også læst det - men jeg synes dælme også bare det er en satsning, da hun ikke skal risikere at tabe sig.
    Men har nogen erfaring med light, som feder - er de meget velkomne smiley

    Men tak for svaret =)


  • #3   14. dec 2006 nogler er altså også bare klejne i det. mine forældres hunkat pliver passet og plejet i hoved og r... og har hills til fri afbenyttelse, for fars, fisk og den slags. og har aldrig vejet en dag over 2,5 kg. så de er holdt op med at bekymre sig. sådan har det været i mere end 7 år og katten stortrives.

  • #4   14. dec 2006 Kender det alt for godt her syntes vi at Ronja godt kunne tage noget på, men hun stikker bare næsen i vejret og går når vi server lækkeriger smiley

  • #5   15. dec 2006 Britta: Tak for dine mange gode idéer smiley

    Må jeg spørge, hvorfor der vælges creme Fraiche 18% og ikke 38% ?

    Men - jeg har købt ind til det og vil nu forsøge mig, når jeg kommer fra arbejde i dag - spændende.
    Også super god idé med kyllingen, den vil jeg også benytte mig af :o)

    Diva er jo bare en relativ stor hunkat, derfor burde hun tage meget mere på - og nu hvor jeg kan følge Jaguar og hans kraftighed og kompakthed - til trods for, at han ikke overhovedet er tyk, så lægger man bare mere mærke til, at Diva trænger til sul. Også nu hvor jeg tænker killinger - hun skal jo have det bedst muligt, min prinsesse smiley

    Betina: Øv, hvor er det træls - de burde altså forstå, at vi kun vil dem det godt - og her holder vi andre igen for lækkerierne.. hi hi - Ironisk.


  • #6   15. dec 2006 Hi hi :o)

    Jeg troede slet ikke der fandtes butikker, der ikke havde den i 38% *GG*
    Nu er jeg vokset op med en far, der har et fødevarefirma, så jeg er næsten bekendt med alle de muligheder der findes på det danske marked - og tro mig, der findes så meget mere, end blot det vi ser i butikkerne :o)

    MEN.. De har 38% i Kvickly, Føtex, Aktiv Super, Rema 1000 og lign. Det er i hvert fald de steder jeg har set det.
    Så det er næsten overalt! - En tyk fed creme Fraiche smiley
    - Så vil jeg købe den næste gang.

    Vil du også bruge denne til killinger, eller?


  • #7   15. dec 2006 Ihh - flere gode råd.

    Jeg vil forsøge din tigermæk også - lyder lidt for speciel for mig, hi hi. Men håber Diva vil elske den.

    Hilsner herfra og mange tak smiley

    GOD WEEKEND


Kommentér på:
Fedekur

Annonce