511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jule-MISSE-middagen ;) Jule-MISSE-middagen ;)

Hej alle smiley

Hvad har I planlagt, at jeres julemisser skal have til lækker julemiddag juleaften?
- Om I så fejrer jul hjemme hos dem, eller ej?

Mine skal have kogt havtaske og torsk
- Og det er den helt dyre havtaske i dagens anledning,
intet er jo for godt til misserne =o)

Rigtig glædelig jul til alle - nu er det dælme snart!

Julehilsner fra Herning.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jule-MISSE-middagen ;)
  • #1   22. dec 2006 Kiwi skal holde jul helt alene :o( Men hun skal bestemt også ha noget guf.. Ved ikke endnu hvad det skal være, men skal ud og købe det i dag! Og julegave skal hun da også ha´..
    Men min mor skal op til min mormor og morfar og holde jul, og jeg skal ud til min far... Men ude ved min far skal jeg holde jul sammen med 3 hunde og 3 katte.. og så bliver vi vidst en 12-13 mennesker smiley Så der er fuldt hus! Heh.. Her skal dyrene også ha guf.. smiley

• #2   22. dec 2006 vores misser får lidt af vores oksesteg, og så får de i dagens anledning rejer,ris alamande plus vi har købt noget vådkost fra gourmet til dem. i gave får de noget legetøj.

• #3   22. dec 2006 Uhhh jeg skal jo have misserne med ud til sviger mor... og jeg har med vilje ikke købt noget lækkert til dem for jeg ved sviger mor altid over forkæler dem... så deres menu kommer til at stå på, steg, and, div katte godbidder.... og Tun som hun har købt til dem i jule gave... og godbiderne er til tiger.. han spiser meget sjælden menneske mad....

God Jul Naja

• #4   22. dec 2006 Min kat og min søsters kat får begge to and, så må vi jo se om min kat kan li' and, det har han ikke kunne de andre år.. smiley

Kommentér på:
Jule-MISSE-middagen ;)

Annonce