508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

"knoren" og "headbanging"? "knoren" og "headbanging"?

Hej med jer..

Har 2 dejlige basser. Da min egenlige bundviden omkring katte ik er særlig stor, ville jeg høre om nogen af jer ved hvorfor en kat kan finde på at "hovedstøde" en? Det sker tit når jeg lige er vågnet og en af dem kommer op, så får man lige et par stød i hovedet hehe... ik fordi dette irriterer mig, sys det er dejligt de er sådan men undrer mig over hva det betyder for en kat ? =)

PLUS knorren, ved godt det er mega plus når den gør det. Men specielt min "tiger" gør det bare man snakker til ham, eller nusser ham hist og her. Hva er grunden i bund og grund af de knorrer så meget ? smiley

Thomas

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "knoren" og "headbanging"?
  • #1   24. dec 2006 Når din misser nigger dig en skalde såååå er den bare så vild med dig :-)))

• #2   24. dec 2006 "hovedstøde": Er den måde en kat siger god til en den kan lide.
    Du vil se samme opførelse, når dine katte hilser på henanden.

"knorren": jeg gå udfra du mener at de spiner, ikke. Det gør de af velbehag, Feks. en morkat spiner når hendes killinger dirre, eller når hun nusser sine killinger. Katte kan godt finde på at spine, hvis de er udsat for ubehaglig ting, her er der for at nedsætte stressen....Det kan godt være at vi mennesker kan lære lidt at dem smiley

Håber at det er forklaring nok, ellers må du bare sige til.

Kommentér på:
"knoren" og "headbanging"?

Annonce