{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Lillebror Snif syg ? {{forumTopicSubject}}

Så har vi fået lille Snif hjem 1 juledag, men han hverken drikker eller spiser tørkost ( Kitten Eakunba ) Han vil kun spise tun, torskerogn og makrel, og det grovæder han. Han er også meget tynd og skrøbelig . Jeg skal til dyrlægen med ham i eftermiddag, så håber jeg ikke det er noget alvorligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lillebror Snif syg ?
  • #1   27. dec 2006 Så er vi hjemme igen, dyrlægen sagde at han helt sikkert havde orm, så han fik ormekur og skal igen ha om 14 dage. Ang. han ikke vil spise, er sikkert fordi han er kræsen sagde dyrlægen, så nu har jeg ca 12 forskellige slags mad både vådkost og tørfoder , jeg skal prøve med og så røre det godt sammen med noget han kan lide , så skulle jeg kunne vænne ham til at spise tørkost, hmm ? det er ikke så nemt med en kræsen kat. Lille Snif blev også vac. samtidig, pu ha ! det har vist været en hård dag for det lille pus.

  • #2   27. dec 2006 Lille Snif har nu spist en skål tørkost blødt op i lidt tun og varmt vand, han har spist det hele flot , så nu sover han. Glæder mig til den dag han vil spise normalt tørkost. Imorgen vil jeg give ham kogt kylling så må vi se om det er noget for llle Snif.

  • #3   27. dec 2006 Jeg havde fået af vide at han elskede tun, makrel og torskerogn, men de vidste ikke om han havde spist tørfoder da der var 5 killinger og foderet stod i bryggerset, men han havde da haft adgang til det. Men det skal jeg nok få lavet om på ha ha . Nu kan jeg forhåbentlig ånde lettet op, jeg glæder mig til at han tager på i vægt og bliver lidt mere robust, dyrlægen mente at allerede om 14 dage burde han have taget en del på.

Kommentér på:
Lillebror Snif syg ?

Annonce