12.770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kold næse?? kold næse??

skal en kat have en kold og lidt fugtig næse? min lille ragdoll prinsesse har om morgenen en meget kold næse, og nogen gange er den også lidt fugtig...eller føles sådan. jeg har ikke haft hende mere end 14 dage såjeg ved ikke om den plejer at være sådan eller om den skal være sådan..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kold næse??
  • #1   27. dec 2006 bare rolig den plejer at skulle være sådan, efter min mening. Jeg havde også vild panik på da jeg fik Chloe og hun et par dage efter havde en varm og helt tør næse. Det mente jeg ikke den skulle være...men hun spiste og drak og jaeh...hun lever da endnu smiley

Så det svinger lidt hvordan de missenæser er, så længe den spiser, drikker og leger uforhindret. Så burde den være rask smiley

• #2   28. dec 2006 tak, tusind tak

så er jeg rolig igen! hun leger, spiser og laver som hun skal.

• #3   28. dec 2006 Mine to bengaler har altid tørre lune næser hvor imod min tiger altid at kold og fugtig snude..... så det er forskelligt fra kat til kat og som lundkvist siger så har det ikke noget med sygdom af gøre...

Naja

• #4   29. dec 2006 Hvis de virker friske og vågne, er der garateret ikke noget i vejen med den smiley

• louise o
    louise o Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #5   29. dec 2006 Jeg har fået min killing på et dyrehospital. Den var blevet efterladt. Men jeg er ikke klar over præcis hvor gammel den er. Er der nogen der ved om man kan finde ud af det. isåfald hvordan???

Kommentér på:
kold næse??

Annonce