{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

Makia J
Makia J
Tilmeldt:
14. mar 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Langtispasning af kat i forbindelse med udlandsophold? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!

Jeg står og skal et halv år til udlandet (afgang 20. august 2017). Jeg leder derfor efter en kærlig katteelsker, der kunne have interesse i at have en dejlig indekat boende i perioden. Jeg kompenserer selvfølgelig gerne økonomisk.

Jeg har talt med flere kattepensioner, som har gode erfaringer med langtidspasning af kat, men de er dog alle (inklusiv mig selv) enige om, at langt den bedste løsning ville være, hvis hun kunne bo hos en katteelsker i stedet (plus et halvt år i kattepension ville være en meget dyr løsning for mig, som der ikke rigtig er budget til!)

Lidt om katten:
Hun hedder Leeutjie og er 3,5 år gammel. Hun er som sagt indekat, renlig, og så er hun døv. Hun er hvid og har blå øjne. Hun er meget eventyrlysten og eksler at komme nye steder. Hun kan gå i sele uden problem (for real!). Da hun er døv, bliver hun ikke generet af høje eller fremmed lyde, og er derfor ikke nervøst anlagt (forudsat man ikke sniger sig ind på hende smiley ).

Jeg bor på Vesterbro i København, og jeg kan kontaktes på telefon 60147713 eller på mail estelanedraithammen@yahoo.com, hvis nogen skulle være interesseret i at høre mere om Leeutjie:-)

Mvh. Makia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langtispasning af kat i forbindelse med udlandsophold?
Kommentér på:
Langtispasning af kat i forbindelse med udlandsophold?

Annonce