Killigefoder, bør jeg fortsætte? {{forumTopicSubject}}
Cabotine Rose nærmere sig godt de 9 måneder nu, og er begyndt at gå mere og mere i voksenfoderet, hun gider næsten ikke killingefoderet mere, du er det mere eller mindre Laura og Lucas der guffer i det. Jeg har godt og vel en 3-4 kg royal canin killingefoder endnu, men jeg har lidt på fornemmelsen det ikke er sundt for hverken Laura eller Lucas at spise for meget af det, de er begge neutraliseret. Cabotine Rose har fået killingefoder siden hun begyndte at spise fast føde. Laura fik killingefoder til hun var næsten 15 måneder, da jeg ville have dengang at Emma og skulle blive 1 år, og Lucas har næsten fået siden jeg fik han hjem, stortset.
Er det helt fint at stoppe med killingefoderet nu? Eller skal jeg give Cabotine Rose mere tid, selvom hun knap nok røre det?
- Kristina
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
Efter min mening kan du sagtens stoppe med killingefodret til Tine, og gi hende bare det samme som de andre.
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Kald lige det en stor mundfuld !
De har under hele opvæksten også haft fri adgang til R.C.'s Babycat,Persian & Persian Kitten og nej,de har ikke fået slangekrøller...:-)))
Men det jeg egentlig ville sige var,at så længe misserne har fri adgang til mad,så kommer de ikke i underskud med nogen ting,uanset hvad de spiser.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
griner..
Killigefoder, bør jeg fortsætte?