{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Killigefoder, bør jeg fortsætte? {{forumTopicSubject}}

Cabotine Rose nærmere sig godt de 9 måneder nu, og er begyndt at gå mere og mere i voksenfoderet, hun gider næsten ikke killingefoderet mere, du er det mere eller mindre Laura og Lucas der guffer i det. Jeg har godt og vel en 3-4 kg royal canin killingefoder endnu, men jeg har lidt på fornemmelsen det ikke er sundt for hverken Laura eller Lucas at spise for meget af det, de er begge neutraliseret. Cabotine Rose har fået killingefoder siden hun begyndte at spise fast føde. Laura fik killingefoder til hun var næsten 15 måneder, da jeg ville have dengang at Emma og skulle blive 1 år, og Lucas har næsten fået siden jeg fik han hjem, stortset.
Er det helt fint at stoppe med killingefoderet nu? Eller skal jeg give Cabotine Rose mere tid, selvom hun knap nok røre det?

- Kristina smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killigefoder, bør jeg fortsætte?
  • #1   5. jan 2007 Da vi fik Mille fra dig spiste hun kullingefoder, men da hun kom hjem til os var det voksenfodret hun ville ha. Det var kun Raja og Molly der spiste killingefodret. Mille er den første ved fodreskålen når der bliver fyldt op, og de 2 andre får et dap med poten når de nærmere sig før hun er færdig.

Efter min mening kan du sagtens stoppe med killingefodret til Tine, og gi hende bare det samme som de andre.

• #2   5. jan 2007 Jeg ville følge Lundkvists råd og blande.. Gør det også selv lidt engang imellem, selvom Mischa kun er ½ år. Men hun kan godt lide at have lidt stort at tygge i smiley Og det skader ikke..

• #3   5. jan 2007 Jeg har netop haft et kuld devon rex killinger,der 6 uger gamle gik ombord i Royal Canin's Oral Care med stor velbehag !
    Kald lige det en stor mundfuld !
    De har under hele opvæksten også haft fri adgang til R.C.'s Babycat,Persian & Persian Kitten og nej,de har ikke fået slangekrøller...:-)))
    Men det jeg egentlig ville sige var,at så længe misserne har fri adgang til mad,så kommer de ikke i underskud med nogen ting,uanset hvad de spiser.

• #4   6. jan 2007 Min Caritzo og Elmer på 22 uger og 8 måneder gider heller ikke spise deres killingefoder, de vil også hellere have det til de voksne, jeg har hele tiden haft en skål stående med hver i hver sin ende af køkkenbordet, men det er Chira og Frida der spiser det til killinger og de andre der tager voksen fodret, jeg bliver dog ved med at give dem det og prøver når de andre er ude at sørge for det kun er killingefoder der står fremme, men det er ikke nemt med så mange katte i huset...

• #5   6. jan 2007 tja ved ikk hva jeg skal sige her vil kattene ikke æde det nææh nej de tager da vores schæfers foder
    griner..

Kommentér på:
Killigefoder, bør jeg fortsætte?

Annonce