{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

nok legetøj {{forumTopicSubject}}

hej alle jeg søger råd jeg har en main coon killing fra 16 september, jeg ved ikke om han har nok legetøj, han har et stort kredsemiljø med tre afsatser en hule og et rør, og 2 plys mus og div. bolde og en plys ting hængende fra loftet med elerstik, men jeg har indtryk af at han behøver mere han bider og hænger meget i vores tæer og fingre. har i en god ide til at han også kan aktivere sig selv lidt mere. vi leger selvfølgelig også med ham .håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nok legetøj
  • #1   6. jan 2007 vores elsker slik papir og ting der larmer helv vildt men han elsker også at lege med os men det har alle mine gamle kattet elsket så det ser jeg nu meget normalt

• #2   6. jan 2007 nej vi har kun ham, men han røre ikke vores ting og det er nu heller ikke hele tiden han er efter os, men ville bare være sikker på ham havde nok legetøj

• #3   7. jan 2007 Lykken hjemme hos os er at få lov at smadre, rive, flænse og flå en hel toiletrulle!!! Det kan godt tage over en time før den er død! Og ellers papkasser og tykt brunt sammenkrøllet papir der larmer og knitrer. (Quark er fra august)

• #4   7. jan 2007 ka noget fra en reklame krøl det sammen og smid det ud på gulvet til den vore to elsker det...
    ja to katte er en go ting fie kunne ikke være alene hihi og hun gik og blev gnaven så hentede vi bette pjævs og de stormer rundt nu og når de er sammen de to laver de sjove ting op på det øverste af døren og mobber hunden

• #5   7. jan 2007 Catnip mus er også et hit (; også sådanne nogle pinde med fjer på, har aldrig mødt en kat , der ikke elsker dem smiley hehe

Du skriver han bide i jeres fingre og træer. sutter han også ? eller er det kun bideri når han er i legehumør ?

Eller som Birtta skriver er en anden kat det bedste i kan give ham :o) hvis i må/kan der hvor i bor .. i bliver glad for i længede vis i har 2 katte . det har vi i hvertfald fortrudt herhjemme at vi dengang ikke fik 2 misser, men vi vidste ikke så meget degang smiley og nu er hun så gammel hun vist ikke kommer til at kunne acceptere at skulle dele mig med en anden , såe smiley

• #6   7. jan 2007 katie en kat blir ike forgammel min mor og hendes kæreste har hver en kat og min mors er nok 7-9 år gammel hvis ikk mere den acepterede da den anden kat på 6år

• #7   7. jan 2007 Soffi fylder snart 10 :o) men så er hun for sær vis man skal sige det på den måde . hun ville i hvetfald ikke kunne smiley

• #8   9. jan 2007 tak for jeres gode råd vi har købt nogle ekstre bolde med noget indeni som rasler og nogle med klokke i også har vi selv lavet en høj stolpe men snor som på kredse miljøet og det hele er blevet et hit. så nu går det bare som det skal.

Kommentér på:
nok legetøj

Annonce