{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

ÅH NEJ.... {{forumTopicSubject}}

En af de ting der er "irriterende" ved katte er at de fanger fugle... Da klokken var ca. 7.40, hørte jeg nogen der skramlede og pludselig kunne man også høre "pip pip" så skyndte jeg mig jo så jeg kunne se hvad der skete... Mulle havde fået slæbt en solsorte-unge ind i huset... aner ikke hvordan han kan få den ind igennem en vindue der er 15-20 cetimeter åbent.. og igennem en kattelem bagefter!!! Men der var ikke sket noget med fuglen, heldigvis....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ÅH NEJ....
  • #1   6. feb 2005 Kender det... Min gamle gonze dreng var enrigtig fuglefanger... Han kunne bruge timer på at sidde i fuglekassen og vente.. Men han var naiv. Fugle fangede han aldrig når han sad der, men han har ofte fanget fugle ved at side i træet....

• #2   6. feb 2005 Min kats største bedrift var engang at fange en lille syg solsorteunge, der var blevet skubbet ud ad reden. Han anede ikke hvad han skulle gøre med den, så han lagde den ind i stuen.
    Vi måtte desværre aflive den (fuglen altså), da den var meget syg. Så hvorvidt min kat egentlig har forsøgt at redde den lille solsort eller æde den ved jeg ikke rigtig...
    Ellers fanger han ikke dyr. Måske en edderkop i ny og næ, men så skal han også virkelig stramme sig an, den lille dovenlars!

Kommentér på:
ÅH NEJ....

Annonce