732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Sarabi er død... Sarabi er død...

- Aput & Lion Heart´s ene killing, Sarabi, døde i går morges.

Jeg kom hjem i forgårs aftes, efter at have været nede og købe ind i kiosken, og efter nogen tid bemærker jeg at der kun ligger fem killinger og dier hos Aput. Undrene kigger jeg efter den sidste.

Jeg finder Sarabi liggende på gulvet, og tænker ikke nærmere over det, da hun ser ud som om hun sover.

Efter nogle timer ligger hun der stadig, og går hen for at tage hende op. Da bemærker jeg at hun kun kan sidde op, med hjælp fra hendes forben, og at begge hendes bagben er slappe og kolde! Jeg bliver bange, men vil give hende lidt tid at "komme sig" på, selvom alarmklokken ringer allerede dér! Jeg har på fornemmelsen at ryggen er brækket, og aner ikke hvordan det kan være sket, men mærker ingen brud, da jeg trykker hendes let på rygsøjlen.

Jeg lægger hende ind under en varmelampe som jeg har lånt, og venter til det bliver lyst. Da hun ikke har fået det bedre, blev hun aflivet i morges.

Dyrlægen sagde at hun ikke havde smerter, da ryggen var brækket, sagt alene ud fra symptomerne - hvilket glæder mig, da hun lå der i flere timer under varmelampen!

R. I. P. smukke lille Sarabi! Du er elsket og savnet!

Potetårer herfra.

P. S.: Kiara skifter navn til Sarabi, så Sarabi lever videre i hende!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sarabi er død...
Kommentér på:
Sarabi er død...

Annonce