700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

En bror til Blob En bror til Blob

Hmm så har jeg brug for jeres hjælp igen. Blob er nu 5 uger og han stortrives. Vægten siger nu 729 g. Han spiser vådfoder og tørfoder. Han går også fint på bakken.
Vores andre katte er interesseret i ham men de leger endnu ikke med ham.
Vi overvejer om det ville være en god ide med en bror til ham, så han vokser op med en næsten jævnaldrende.
Her kommer vores dilemma. Vi skal på ferie om en uges tid og er væk i 14 dage. I mens vi er væk bor min Mor i huset og en vores børn. De skal dog også være en uge på ferie sammen med os og her har vi arrangeret at kattene bliver fodret, nusset og får tømt kattebakker mindst tre gange om dagen.
Vi har i forvejen dårlig samvittighed over at tage væk især fra lille blob men ferien var jo købt og betalt før vi kendte noget til den lille fyr. Min mor kender han rigtig godt for hun har været og passe ham, give flaske, tørret mås, leget osv. når vi var på arbejde. Så den uge hun bor her har jeg det helt ok med.
Den anden uge Har vi to forskellige til at kigge til dem alle.
Nå men nu overvejer vi altså en bror til Blob. Hvad tænker i om det?
Skal vi, hvis vi beslutter at det et det rigtige, hente en killing før eller efter ferien? Jeg tænker at det ville være godt at han fik en bror så hurtigt som muligt, men minus at vi skal på ferie. Efter vores ferie vil han være næsten 9 uger. Er det for længe uden en jævnaldrende ?
Vi har kigget på alle internater på Sjælland men der er ikke nogen killinger, er det ellers ikke sæson for killinger?
Har også kigget på dba og her er der nogen interessante killinger som måske kunne være et godt bud.
Kom med gode råd.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En bror til Blob
Kommentér på:
En bror til Blob

Annonce