549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

tilvænning til tørkost tilvænning til tørkost

den bette ny har altid haft tør og vådkost til fri afbenyttelse- med det resultat at kræeet nu ikke spiser tørkost ! hun snuser da lige men gider det ikke- det være sig RC baby cat, kitten, eller sannabelle(tysk) som den store får.
hvad gør den kloge ? lige nu får hun whiskas kitten våd blandet med babycat- ca ½-½. og det glider ned. mere tørkost så levner hun pillerne. hun får whiskas fordi hun gider at æde det( til forskel fra de 3 andre mærker dåsemad jeg har prøvet)- men hun skal over på ren tørkost- det her er noget lort.
skal jeg vente til hun er faldet lidt bedre til (har været her i 14 dage) og så trappe op på tørkosten og så må hun spise det eller sulte ?
hun er bare så klejn i det.
har aldrig været ude for noget i samme stil !
hjæææælp please

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilvænning til tørkost
  • #1   23. jan 2007 hun vil slet ikke have tørkosten opblødt- så spiser hun det slet ikke. så står hun bare ved køleskabet og skriger- det er halv dåsemad og halv tør tøkost. skøre lille asen. men jeg er på rette vej ved at trappe ned på dåsemaden så ? så må hun brokke sig lidt ?

• #2   24. jan 2007 Har du evt prøvet på den Hårde måde...??

At hun bare ikke for andet...??

Da vi fik Toulouse rynkede han bare på næsen af tørfodret og vi for ud og købte vådfoder.... men så snakkede vi med opdratter og han var ikke vandt til at få andet(ken se din er) end tør foder... så vi tog det på den hårde måde... for hans egen skyld...

Held og lykke med det...

Naja

• #3   24. jan 2007 Vores lille Snif vil heller ikke spise andet end vådmad, han miaver også hele tiden indtil han får det, jeg har prøvet at blande med tørkost men han sorterer det bare. jeg håber at han lære at spise det en dag , da jeg også syntes det er et problem.Vores dyrlæge siger at en kat godt kan sulte sig , man må ikke sige "den skal nok spise sin tørkost hvis den bliver sulten nok " for det gør katte ikke, siger dyrlægen.

• #4   25. jan 2007 Jeg har nok prøvet med 15 forskellige slags til Snif , min dyrlæge gav mig også en masse prøver med hjem, bla.eukanuba, RC,specifick, Whiskas, olivers, også prøvet at bløde det op , men nej den unge herre ved godt hvad han vil ha, kun vådfoder .Men jeg håber da på at det nok skal komme.

Kommentér på:
tilvænning til tørkost

Annonce