1.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jeg tror jeg har mistet Kiwi.... Jeg tror jeg har mistet Kiwi....

En fra min klasse fortalte mig i dag at hendes lillebror havde set en kat, ikke langt fra hvor jeg bor, der var blevet kørt ned... Hun vidste ikke hvornår det var, eller hvad farve katten var, men hun skulle nok spørge ham...

Jeg er bare ret sikker på at det er min Kiwi... Hun plejede nemlig at gå rundt der hvor han siger der lå en død kat......

:´-( Jeg er så knust... Selvom jeg ikke ved 100% at det er hende... Jeg er bare sikker alligevel......

Jeg snakkede med en der arbejder på falckstationen, og han kiggede i de der skraldespande de har med døde dyr.. de var helt tomme, så der var hun ikke.. men han skulle nok lige forhøre sig ved de andre....

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre... Jeg er så ked af det.. Jeg savner min Kiwipige...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg tror jeg har mistet Kiwi....
  • #1   24. jan 2007 Lad os håbe, at det ikke er hende.
    Kan godt forstå, at du er ked af det
    Trøstekrammer

• #2   24. jan 2007 Tak.. Ja jeg håber virkelig.. selvom der nu ikke er meget håb tilbage... smiley

• #3   24. jan 2007 Tak søde.. Håber jeg virkelig også..

• #4   24. jan 2007 Lad os håbe at det ikke er hende. Det må sempelthen være frygteligt for dig at gå rundt i det uvisse. Jeg havde sempelthen været et nervevræg nu, hvis det var mig, der havde gået i det uvisse i så mange dage, som du nu har gjort det.

Jeg vil xxx alle mine fingre og tæer for at din dejlige pige kommer hjem igen... og at der ikke er sket hende noget. At det bare er demostration,som vi snakkede om den anden dag. Jeg tænker på dig, søde.

• #5   24. jan 2007 Jeg tænkte forresten på, om hun er chippet eller øre mærket?? For så ville du jo få besked, hvis der var nogen som havde fundet hende.

Men hvis hun er det, har du jo nok forhørt dig alle de steder du kan...smiler.

• #6   24. jan 2007 Petrine: Jeg er virkelig også et nervevrag... smiley
    Håber at hun kommer hjem igen...
    Hun er ikke chippet og tattoveret.. Det skulle hun ha været d. 2. februar.. der skal vi nemlig over med Melvin..

Catlover: Jeg har været derhenne... der ligger ikke nogen.. smiley

• #7   24. jan 2007 Hvor frygteligt smiley

Har selv prøvet at få katte kørt ned - det er forfærdeligt..

Håber virkelig for dig at det ikke er hende og at hun snart kommer hjem til dig igen...

• #8   24. jan 2007 Tak..

Ja jeg har også snart mistet mange.. :´-(
    Mistede jo min Mango for ikke så længe siden.. Og nu har jeg måske mistet hans mor... Det er ikke til at holde ud.. :´-(

Kommentér på:
Jeg tror jeg har mistet Kiwi....

Annonce