{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.535 visninger | Oprettet:

Hlælp. Skræmt kat. {{forumTopicSubject}}

Igår da vi slukkede lyset og gik i seng lød der en høj rumsteren. Eller jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Det lød næsten som noget der væltede. Så vi tænde lyset igen, men der var ikke noget der var væltet.
Men til gengæld havde vi en meget skræmt kat. Det skal lige siges, at vi har to og den anden var fuldstændig ubemærket af sittuationen.
Jeg blev enig med kæresten om, at vi bare skulle lade ham være, så han selv kunne finde ud af at der ikke var noget. Men efter han havde siddet på natbordet i en halv time, tog jeg ham og flytede ham over i sengen, i håb om han ville lægge sig ned. Efter 5 min sprang han op, som om der var noget efter ham. Så jeg tog tøj på igen for at han ikke skulle rive mig når jeg tog ham. Jeg satte ham ud på badeværelset, da jeg ville mene det var et lille rum han kunne overskue. Han var så skræmt og nervøs, at hvis jeg rørte på min tår, når han var i nærheden, så sprang han op. Jeg måtte tage lågen af kattebakken, for han turde ikke gå igennem den.
Her til morgen lukkede jeg ham så ud, men han turde næsten ikke gå ud. Han kravlede langs gulvet. Men jeg gav dem begge lidt mad og han spiste, så jeg tænkte at det nok skulle gå. Da jeg tog hjemme fra lod jeg alle døre stå åbent på nær til soveværelset, for at han så kunne snuse rundt i sit eget tempo.
Jeg er lige kommet hjem og han er stadig meget nervøs. Han hilste ikke da jeg kom ind ad døren, som han ellers plejer. Han er ikke særlig meget for at spinde. Det gjorde han ellers altid. Og han kommer heller ikke og ligger sig i sofaen sammen med mig. Det virker som om at han er i lejlighden for første gang, som om han kan genkende sine egne dufte. Det plejer at være ham, der er den modige og styrende. Det er han slet ikke nu og selvom det er en ting han har duftet til, kan han blive forskrækket over den.
Tror I han vil komme sig? Jeg vil bare gerne have min lille puttegøj tilbage igen.
Måske har han slået sig og har ondt. Det er bare ikke til at vide når jeg ikke så hvad der sket, men han er ikke sig selv og det skræmmer mig.
Hvad kan der være sket.
Håber der er nogle der kan hjælpe lidt.
Christine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hlælp. Skræmt kat.
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   29. jan 2007 Hejsa

    Jeg søger lige venskab med dig, da jeg har en anelse på hvad der er ivejen.:-)


  • #2   29. jan 2007 Britta. Han spiser fint. det var også derfor jeg jeg regnede med at han bare skulle have lidt tid. Han kan også godt lege, men han er slet ikke som han plejer. Lige nu ligger han og sover. Det irriterer mig bare at jeg ikke ved hvad der er sket. For jeg ved ikke om han bare skal have tidt eller prof hjælp.

Kommentér på:
Hlælp. Skræmt kat.

Annonce