720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kattegræs til langh.kat.?? Kattegræs til langh.kat.??

Jeg har en meget langhåret ungkat, som indtil nu har været indekat. Men så får den jo ikke adgang til at spise græs, så den kan komme af med hårbollerne.
Så nu er jeg lidt bekymret,for han slikker sig meget.
Han får Royal C. indors foder.
Ps. Jeg har tidligere mistet en kat gr. hårboller, det var endda en udekat.
Jer som har langh.kat. Hvad gør I for at hårbollerne ikke kan givet forstoppelse.?????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegræs til langh.kat.??
  • #1   3. feb 2007 Jeg kommer igen senere, og håber der er nogle gode råd.
    På forhånd tak.

• #2   3. feb 2007 Mine få malt hver dag, Det plejer at klare problemmerne ;0)

Men kattegræs kan også bruges.

• #3   3. feb 2007 Har nu aldrig hørt om at man mistede sin kat til "hårboller". Hvem har lige stillet den diagnose? Blev den obducret...?
    Har aldrig været et problem her, har været opdrætter i nu 20 år af semilanghår og de første 10 år af langhår

• #4   3. feb 2007 Må også sige at jeg ikke endnu har haft problemer med hårbolde, der giver forstoppelse, trods det er perser jeg har. og mine får kun tube der er iblandet malt, som lækkerbisken efter endt børstning

• #5   3. feb 2007 Hun blev 14 år.
    Og ja hun blev obduc. Foe jeg kunne ikke forstå det.
    Hun var helt fyldt op med hår.
    Så der for er jeg æidt bange nu med min nye ungkat.
    Ville ellers da jeg lige havde mistet hende ikke have flere langhårede, men har så en svaghed for dem.

• #6   3. feb 2007 jeg kan også blive lidt bange for vores. De har haft ´kattegræs stående, men gad det ikke. Noglegange så kan de også se helt mærkelige ud og se ud som om noget sidder fast -skal man være bekymret???? Det er to killinger på 7 og 4 mdr

Kommentér på:
Kattegræs til langh.kat.??

Annonce