{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

mød Kida {{forumTopicSubject}}

har i dag fået en lille ny. Nemlig Kida.
en lille dame på 13 uger. blåtortie med hvidt.

fandt hende på guloggratis i går, og måtte hente hende i dag.
hun havde 3 søstre, alle nogle rigtig søde og kærlige killinger. men havde jo allerede sat mig på Rosa som Kida endelig hed. lang historie men har haft en Rosa og hos mig hedder mine aldrig det samme som dem jeg har haft

nå men nu har jeg så fået lille Kida.
da vi kom hjem "overfaldt" hun vores ene legekasse. efter 1 time så gik hun død. og så legede vi lidt igen. så sov vi igen, og nu er hun lige stået op.
hun er ikke bange for de store. hun hvæser bare efter dem. Kalle syntes rigtig godt om hende. han følger hende over alt. og siger ikke noget til hende.
hun har spist lidt. har vist hende kattebakkerne men hun har ikke brugt dem endnu.


Kommentarer på:  mød Kida
  • #1   12. aug 2017 fra nettet

    profilbillede
  • #3   12. aug 2017 eftersom at min Frida blev aflivet for 3 uger siden pga tarmkræft.
    så jeg har samme antal som jeg har haft i de sidste snart 3 år
    og det er så samme antal som før jeg begyndte på kv. vi har igennem mange år haft 14. men da jeg startede på kv fik jeg et større antal nemlig 19

    men nu er vi så 3 voksne som går hjemme hele dagen så vi har altså overskud til at have mere end bare 2 katte


  • #6   12. aug 2017 det håber jeg også.men jeg er faktisk overrasket over hvor hurtigt hun endelig gør det forskellige ting. også det at hun ikke er bange for de andre, det er rigtig dejlig


  • #7   12. aug 2017 Hun er da smuk smiley
    Tillykke med hende og godt at hun er accepteret.

    Må jeg spørge hvad der fulgte med "i pakken"? Jeg tænker FIV /FeLV test af mormis evt. 1. vaccination?


  • #8   13. aug 2017 Nuhr hvor er hun kær og har åbenbart det perfekte sind side hun bare tramper lige ind i flokken på dem måde smiley

  • #9   13. aug 2017 Tillykke med vidunderet smiley

  • #10   13. aug 2017 må sige at jeg i dette tilfælde har stolet på at jeg ved hvad jeg gør. så hun har pt intet fået. hun var ganske gratis.

    hun har dog været til dyrlæge da de var bange for at hun havde øjenbetændelse. men hun har haft en tilstoppet tårekanal. og så fik hun et tjek. morkatten er neu for et par uger siden

    i dag har hun spist, har været en tur i løbegården og så har hun leget. vi har legetøj over hele gulvet i stuen. lige nu er hun gået død i hængekøjen. har fået mad og har været vist frem til 2 af vores naboer

    men her er et billede fra i dag. her er hun sammen med kalle. sikke en forskel - noget med vægten måske


    profilbillede
  • #11   13. aug 2017 jeg er i øverigt rigtig stolt af hende. vi så koncert med Nik og Jay så det var lidt sent inden vi kom i seng. men hun legede rigtig godt så det gjorde ikke noget. så da vi gik i seng lagde hun sig i transportkassen og der gik ikke lang tid før hun var væk. hun stod ved siden af min seng. Og hun stod først op efter kl 8 til morges. har intet hørt fra hende. ikke engang de gange jeg lige var vågen, reagerede hun hellere ikke.
    hun har brugt bakken siden i går aftes.
    faktisk virker hun slet ikke som om hun mangler nogen. det gjorde de så tilgengælde der hvor jeg hentede hende. For hendes bedste legekammerat (en af hendes søstre) kunne ikke finde hende så der havde været en del jammer i går. så følger man sig som et dårlig menneske... at man kun har taget en.
    Men Kida har fundet Kalle, og han følger hende hele dagen. Så stakkels Kalle ender med at blive en tynd kat. han er nemlig ikke for hurtig i forhold til ham. men han er rigtig glad for hende.
    vi har hellere haft så meget hvæseri i dag som i går.


  • #12   13. aug 2017 Tillykke med det nye familiemedlem i flokken, hvor er hun bare kær smiley
    Dejligt at hun har taget de nye omgivelser er sådan ophøjet ro smiley


  • #13   14. aug 2017 hun er rigtig nem. sover hele natten. bruger bakkene på begge etager.

    men tørkosten gider hun bare ikke. vådfoder er sjovere. tidligere ejere sagde at hun pænt sagt spiste alt. men fik ikke lige at vide hvilket mærke, for hun gider ikke noget af det jeg har. så jeg må prøve mig lidt frem.

    hun er ikke bange for de andre katte. men hun vil da helst have lidt afstand... Men hun er begyndt at efterligne dem med flere ting.
    har da også i dag været i løbegården hvor hun sad sammen med et par stykker af de andre. hun sad rigtig og nød solen og fuglene
    ja fuglen er altså rigtig sjov, så her må vi lige være lidt hårde.

    jeg syntes at den lille kat har meget store ører. eller er det bare mig?


Kommentér på:
mød Kida

Annonce