Mille er syg :o( {{forumTopicSubject}}
Mille blev kastereret i mandags, hvor hun selvfølgelig fastede hele dagen, nu hvor hun skulle bedøves... Så igår var hun allerede super frisk og man kunne faktisk ikk se på hende at hun var blevet opereret... Men problemet var at hun havde bidt tre af stingene ud, så jeg var selvfølgelig bange for at såret skulle springe op, så jeg ringede til dyrlægen, som mente at han heller måtte se hende igen... Så hun blev jo bedøvet, hvilket han jo var nød til for at sy hende igen, uden at hun havde fastet hele dagen. Hvor vi samtidig brugte legligheden til at få hende vaccineret... Så idag ligger hun der bare, hun har tynd mave og hun savler hele tiden, inden imellem med lidt blod i savlet:o( Stakkels lille Mille!! Så nu har jeg ringet til dyrlægen igen og vi skal ud til ham igen i dag... Håber han kan gøre noget så hun får det bedre:o/
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
X fingre
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 62
Jeg skal helst ikk rører ved hende så piver hun...
Jeg vil lige rense hendes sår, det endte med at hun lagde og væsede af mig... Stakkels lille pus, det må gøre frygtelig ondt på hende:o/
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 62
Hun plejer at komme møvende når jeg sidder ved computeren, men idag ligger hun bare foran brændeovnen og sover, det har hun gjort siden jeg kom hjem fra uni... Hun har slet ikk rørt sig ud af stedet... Åh altså hvor har jeg bare ondt af min lille misser :'o(
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
håber godt nok at hun får det super igen snarest muligt..
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 57 Svar: 97
Mille er syg :o(