{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Mille er syg :o( {{forumTopicSubject}}

Mille blev kastereret i mandags, hvor hun selvfølgelig fastede hele dagen, nu hvor hun skulle bedøves... Så igår var hun allerede super frisk og man kunne faktisk ikk se på hende at hun var blevet opereret... Men problemet var at hun havde bidt tre af stingene ud, så jeg var selvfølgelig bange for at såret skulle springe op, så jeg ringede til dyrlægen, som mente at han heller måtte se hende igen... Så hun blev jo bedøvet, hvilket han jo var nød til for at sy hende igen, uden at hun havde fastet hele dagen. Hvor vi samtidig brugte legligheden til at få hende vaccineret... Så idag ligger hun der bare, hun har tynd mave og hun savler hele tiden, inden imellem med lidt blod i savlet:o( Stakkels lille Mille!! Så nu har jeg ringet til dyrlægen igen og vi skal ud til ham igen i dag... Håber han kan gøre noget så hun får det bedre:o/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mille er syg :o(
  • #1   7. feb 2007 puha det lyder godt nok ikke særlig godt, jeg håber på at mille-mis hun kommer sig og uden nogle mén.

X fingre

• #2   7. feb 2007 Nej man får det bare så dårligt når man ikk ved hva man skal gøre for at de får det bare lidt bedre...
    Jeg skal helst ikk rører ved hende så piver hun...
    Jeg vil lige rense hendes sår, det endte med at hun lagde og væsede af mig... Stakkels lille pus, det må gøre frygtelig ondt på hende:o/

• #3   7. feb 2007 Ja vil bare gerne sidde med hende i mit skød, pakket ind i nogle tæpper og så bare sidde og passe på hende...
    Hun plejer at komme møvende når jeg sidder ved computeren, men idag ligger hun bare foran brændeovnen og sover, det har hun gjort siden jeg kom hjem fra uni... Hun har slet ikk rørt sig ud af stedet... Åh altså hvor har jeg bare ondt af min lille misser :'o(

• #4   7. feb 2007 Nej hvor lyder det synd..
    håber godt nok at hun får det super igen snarest muligt..

• #5   7. feb 2007 ved ikke om det kan være til nogen hjælp.. men da vi fik vores steriliseret, fik vi besked på at hvis hun ikke spiste og drak vand inden der var gået 24 timer, skulle vi skynde os at tage til dyrlægen, fordi så var der gået noget galt... og det tyder virkelig på at der er noget, som det ikke skal værre.. håber i finder ud af det.. og hun får det bedre..

Kommentér på:
Mille er syg :o(

Annonce