7.187 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
bivirkninger ved ormekur bivirkninger ved ormekur
jeg har lige givet Kida en ormekur i går.
I dag er hun så bare så trist. gider ikke rigtig sin mad men drikker fint nok. har ikke kastet op og har ikke dårlig mave. hun leger dog godt nok lidt. men vil endelig bare helst have lov tll at sove
er det normalt?
jeg kan ikke huske hvordan de har det når de får ormekur. mine får jo normalt ikke en ormekur da de jo ikke ligefrem har adgang til noget som kan give orm.
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
jeg har ikke set orm på hende, men min dyrlæge mente at det var en god ide, for hun har tidligere spist en del mus i sit tidligere hjem. hos mig har hun ikke fået noen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jul 2008
jeg har oplevet mange katte som har fået ormekur, men jeg syntes ikke at jeg har set nogen blive sådan øv. de fleste har haft dårlig mave men det har kida ikke engang.
jeg har så set resultat af for mange orm. vi havde på kv en hunkat med killinger. hun fik en ormekur over 3 dage (kan altså ikke huske hvilken). På 3 dagen skulle jeg passe internattet alene. da jeg kom var hun mega dårlig. fik taget hendes tempertur. den var 34-35. det viste sig at hun havde for mange døede orm i sig, og det forgigtede hende. så hun endte med at død af det, og vi måtte have hendes killinger aflivet
derfor er jeg mere forsigtig med ormekurer...
jul 2017
Følger: 14 Følgere: 2 Svar: 4
jul 2008
men det var kun lørdag hun var trist. søndag morgen var der gang i den igen. hende og kalle står nemlig op kl 5..
bivirkninger ved ormekur