7.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

bivirkninger ved ormekur bivirkninger ved ormekur

jeg har lige givet Kida en ormekur i går.
I dag er hun så bare så trist. gider ikke rigtig sin mad men drikker fint nok. har ikke kastet op og har ikke dårlig mave. hun leger dog godt nok lidt. men vil endelig bare helst have lov tll at sove

er det normalt?

jeg kan ikke huske hvordan de har det når de får ormekur. mine får jo normalt ikke en ormekur da de jo ikke ligefrem har adgang til noget som kan give orm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bivirkninger ved ormekur
  • #1   2. sep 2017 hun har tiligere fået ormekur hos tidligere ejere.
    jeg har ikke set orm på hende, men min dyrlæge mente at det var en god ide, for hun har tidligere spist en del mus i sit tidligere hjem. hos mig har hun ikke fået noen

• #2   3. sep 2017 Jeg tror det er nogenlunde normalt at nogle katte kan føle sig lidt skidt tilpas efter ormekur, det er jo en form for gift de får og har katten orm må døde orme som passere i systemet evt give ubehag. Jeg har ikke selv oplevet bivirkning ved ormekur, men da mine er i deltage ja så er det 5 år siden jeg sidst gav ormekur, det var da Smilla kom ind i hjemmet, da jeg ikke kendte hendes ophav, så mente både jeg og dyrlægen at en ormekur som forebyggende ville være en god ide.

• #3   3. sep 2017 Jeg har oplevet en gang at vores kat efter nogle timer havde lidt svært ved at holde balancen . Det varede en time, og så var det ovre. Ellers har der aldrig været noget at mærke

• #4   3. sep 2017 OPDATERING: I dag søndag er hun så helt normal igen. startede kl 5.10 til morges. så var hun klar. her spiste hun også. og resten af søndagen har gået med 120 i timen.

jeg har oplevet mange katte som har fået ormekur, men jeg syntes ikke at jeg har set nogen blive sådan øv. de fleste har haft dårlig mave men det har kida ikke engang.
    jeg har så set resultat af for mange orm. vi havde på kv en hunkat med killinger. hun fik en ormekur over 3 dage (kan altså ikke huske hvilken). På 3 dagen skulle jeg passe internattet alene. da jeg kom var hun mega dårlig. fik taget hendes tempertur. den var 34-35. det viste sig at hun havde for mange døede orm i sig, og det forgigtede hende. så hun endte med at død af det, og vi måtte have hendes killinger aflivet

derfor er jeg mere forsigtig med ormekurer...

• Pia N
    Pia N Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 14 Følgere: 2 Svar: 4
    #5   5. sep 2017 Der står jo også på ormekure at de kan have bivirkninger.Min er træt og ikke sulten.Men jeg kan forstå at man kan have orm i forbindelse med lopper,så det er da vigtigt at få det gjort,bare man følger vejledningen om alder/vægt

• #6   5. sep 2017 Kida havde spist mus der hvor hun kommer fra. og selvom at hun havde fået en ormekur så mente dyrlægen at det var bedst med en til.
    men det var kun lørdag hun var trist. søndag morgen var der gang i den igen. hende og kalle står nemlig op kl 5..

Kommentér på:
bivirkninger ved ormekur

Annonce