{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

spørgsmål vedr. løbetid {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle på KG

Jeg håber nogen vil hjælpe.. Lille Bailey er gået i løb, og Pjevs (katrat) går og parrer hende.. og så var det at jeg tænkte, er det et godt nok suplement til p-piller? Jeg er nemlig ikke så glad for at give hende dem, da jeg har set hvad de kan gøre ved livmoderen.. Men selvfølgelig vil jeg heller ikke have at hun bliver alt for fustreret og stresset over løbetiden..
SÅ hvad synes i? Hvordan gør i selv?

Det skal lige siges at Bailey en dag skal have killinger, når hun bliver ældre.. Ellers ville hun være blevet steriliseret..

På forhånd tak for jeres råd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål vedr. løbetid
  • #1   14. feb 2007 Ja det er et godt nok suplement smiley

Mine hunkatte får ikke p.piller, jeg har istedet en Teaser-Tom som det kaldes, altså en kastrathan der servicerer damerne der er i løb smiley

Der findes også fortællinger om, at dette heller ikke er så godt og at hunkatten også kan få livmoderbetændelse af det. Men det har jeg ikke oplevet endnu og har nu heller ikke fundet noget (artikler osv.) der har kunnet underbygge den påstand.

Så lad ham bare gøre det.
    Der sker det ; at istedet for at hunkatten, som normalt kommer i løb med 18 dages mellemrum, vil hun få ægløsning og så går der 48 dage inden hun kommer i løb igen.
    Hvis en hunkat ikke bliver parret, kan man risikere at hun kommer i løb med kortere og kortere mellemrum, hvilket er stressende både psykisk og fysisk for hende.

• #2   14. feb 2007 Hej Lone

Mange tak for dit svar, det lyder bare godt, så vil jeg skåne hende for pillerne.. smiley
    Jeg ved der er mange fortællinger/skrøner om det med p-pillerne.. men jeg har bare selv været med til en sterilisation, hvor livmoderen var helt knudet pga. p-piller.. Dermed ikke sagt at det går sådan for alle katte på p-piller.. Jeg ved jo ikke hvor længe den havde fået det.. smiley

• #3   14. feb 2007 skal man forresten adskille dem lidt, så de ikke bliver helt udmattet? De holder selv pauser, men for at være på den sikre side? smiley

• #4   14. feb 2007 Næææ lad du dem bare hygge sig, de holder op når de ikke kan mere og skiller du dem ad, begynder de bare at kalde på hinanden smiley

• #5   14. feb 2007 oki tak Lone.. smiley

Kommentér på:
spørgsmål vedr. løbetid

Annonce