{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spg. vedr. Katte aids HASTER...
  • #1   14. feb 2007 Og fra netdyredoktor:

    (link fjernet)


  • #2   14. feb 2007 Her er symptomerne på "min" kat:

    Han er den hankat på omkring 6 år, og han har tit været oppe at slås med de andre hankatte i området.. Men de sidste 4 uger har det været slemmere end nogensinde... det startede med at han haltede på det ene forben og efter 2 uger kom der et kæmpe dybt sår på det samme ben, og på samme tid opdagede jeg at han havde et lille sår på samme sted bare på det andet forben... og 20 efter var han over ved dyrlægen. Dyrlægen konstaterede at de var idindiske så eften havde han sidet fast i noget eller også havde han selv krasset det op eller ihvertfald gjort det værre. Han fik 3 sprøjter om en pencilin kur, og så blev han sendt hjem... der var begyndt at kommer skårper på såret og det var begyndt at hele, men så i morges havde han et lile så slemt sår i nakken...

    Tror i det var katte aids?

    Han har nu fået hvile og er rejst til de evige jagtmarker.. Han var "min" stald kat nede på rideskolen (hvor jeg nærmst bor), og jeg var den der havde det aller stærkeste bånd til ham, og alligevl kunne jeg ikke må mig selv til at tage med ned til dyrlægen... Men jeg ved det var det eneste rigtigte at gøre for ham, for han havde det virkelig skidt...


  • #3   14. feb 2007 Katten kan godt have haft FIV, men kun dyrlæge kan give den diagnose.

    Sender dig en trøstekrammer, det er slemt at miste en god ven.


  • #4   14. feb 2007 Det gør mig ondt at høre.. men det er jo svært at sige.. og kun dyrlægen der med sikkerhed kan sige den slags..

  • #5   14. feb 2007 Jeg er ikke sikker på at det var FIV han havde. Han i morges havde han det så elendigt og havde må mange store og dybe skrammer, så det var det eneste rigtige at gøre...

  • #6   14. feb 2007 Åhh... det gør mig ondt - en rigtig stor trøstekrammer fra mig af

Kommentér på:
spg. vedr. Katte aids HASTER...

Annonce