{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

tak for hjælpen. {{forumTopicSubject}}

jeg spurdte efter nogle råd til at få min kat til at holde op med at tisse i min seng, da jeg bare har prøvet MANGE ting for at få ham til at holde op. desværre var mit internet lukket ned i nogle dage så jeg kunnne ikke komme ind igen senere på aftenen og besvare spørgsmål.

jeg syntes at mange var efter mig fordi at min kat ikke er kastereret, men det koster!!! og jeg er ikke den som ikke vil gå til dyrelægen fordi at det koster slet ikke, men det er sku svært når man lige er røget ned på halv tid ved mit arbejde fodi de ikke havde brug for mig i så mange timer, så man bliver nød til at spare op! jeg bliver virkelig ked af det når folk så skriver så som "jeg kan ikke forstå at du ikke vil have ham kasteret" da jeg overhovedet ikke havde skrevet noget om at jeg ikke ville!

men...
tak for de råd som jeg fik fra nogle af jer! det er dejligt at få hjælp fra folk her inde.

her kan du se min tråd http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=19662


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tak for hjælpen.
  • #1   25. feb 2007 jeg ved det ikke, men jeg bliver virkeli ked af det når folk næsten skelder mig ud fordi han ikke er kastereret.

    vores andn kat er blevet det og de enes virkelig godt, helt erligt tror jeg ikke de kunne leve uden hinanden *s*


  • #2   25. feb 2007 Hej Janni N.

    Jeg kan godt se at det er noget værre møg fra din side, mht jobbet, det er sgu ikke sjovt.
    Men jeg tror at nogle af dem der svarer på spørgsmål herinde har meget erfaring, og skriver derfor hvad de har erfaret. Jeg er HELT sikker på, at det ikke er for at skælde dig ud, at de svarer som de gør. smiley Jeg tror bare at de tænker på kattens bedste, og selvfølgelig hvad der er bedst for dig...
    Fordi det er sgu ikke sjovt at have en katb der tisser i sengen (her snakker jeg af erfaring) smiley

    Jeg håber det med pengene lykkedes for dig, så du kan få han kastreret. (har hørt at jo længere tid man venter, des ondere kan det gøre på katten, passer det)?

    Men held og lykke med ham.

    Knus Sanne A


  • #3   25. feb 2007 Ja, det er sgu svært med de penge. Men så dyrt er det nu heller ikke at få dem kastreret, hvis man sammenligner med en sterilisation. Men jeg synes at du skulle prøve at spare op til at få det gjort, tror det vil hjælpe, og at han faktisk vil slappe mere af og være mere kælen og legesyg (ikke at han ikke nødvendigvis er det nu, men bare mere). Og du kan jo ringe til din dyrlæge og høre hvad det koster, og evt. om du kan betale over 2 mdr, og så bare spise lidt ekstra pasta med ketchup de måneder :o)

Kommentér på:
tak for hjælpen.

Annonce