1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

snøft - døde i fredags snøft - døde i fredags

j som overskriften siger døde min dejlige kat i fredags. hun blev 16 år, så man kan jo ikke sige at jeg ikke var lidt forberedt på det. hun havde fået en kræftsvulst på maven og måtte fredag aflives da der gik hul på den :o(

heldigvis har hun på intet tidspinkt haft ondt...
Synes det er hårdt når man har været vandt til at den bare var der i 16 år. . . . .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snøft - døde i fredags
  • #1   26. feb 2007 Åh det er jeg ked af at hører.. det er altid super svært at miste en god ven... Men udfra hvad jeg kan læse har hun haft et godt liv med masser af kærlighed og det betyder meget....

Knus Naja

• #2   26. feb 2007 Det er jeg ked af at høre, men heldig vis led hun ikke og dejligt du har glæde af den i mange dejlige år *S* hvis du har brug for det skal du være velkommen til at skrive smiley

• #3   26. feb 2007 ja det har vi prøvet at give hende ihvertfald. er lidt ked af jeg ikke kunne være ved hende inden hun kom til dyrkægen. hun har boet hos mine forældre da jeg er flyttet for at tage min uddannelse.. og sneen gjorde at jeg ikk kunne komme hjem :o(

• #4   26. feb 2007 Anja H : tusind tak :o) det skal jeg nok huske ja det var også noget af en alder hun havde...

• #5   26. feb 2007 ja 16 år, det er godt nok rigtig lang tid og en hel god levetid for en kat.

Men som andre siger, så har hun haft et godt liv med massere af kærlighed.

Men kan godt forstå, at det må være rigtigt svært at skulle sige farvel til en god ven igennem lang tid.

• #6   26. feb 2007 Hej Line

Det er jeg ked af at høre.. Har selv helt samme historie med min nu afdøde Cirkeline.. Hun blev 14 år og døde også af kræft (aflivet).. kunne heller ikke være hos hende pga. jeg er flyttet for at tage uddannelse..
    Men det godt at tænke på alle de gode år man har haft sammen.. Det var det der hjalp mig.. Man kan kun glæde sig over at hun fik så mange år på bagen..

Trøstekram herfra..

• #7   26. feb 2007 Line... ja hun har nået en masse jo på de år og i har god glæde af hende jo......

• #8   26. feb 2007 Det er bestemt ikke nemt at sige farvel til et elsket husdyr :((

Jeg håber du kan mindes din kat med et smil i hjertet ;-))

Kommentér på:
snøft - døde i fredags

Annonce