Egnet hjem til kat ? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har før haft katte, men var af personlige årsager nød til at skaffe mig af med dem, hvilket har pint mig lige siden. Der gik længe førend jeg kunne kontakte dem jeg havde solgt mine katte til og høre hvordan det gik med dem, fordi mit savn til dem var så stort.
Jeg har i mellemtiden fået en hund (pomeranian((link fjernet)
Jeg skal september flytte i en ny lejlighed, den ligger på 2 sal og er ca 120 m2 med 25 m2 altan. Jeg har tænkt over at få mig enten en main coon eller en norsk skovkat når jeg flytter, men ved ikke om lejligheden og det at jeg har en hun egner sig til det. ved ikke om der bliver nogle problemer ang. hygiegne når der er en hund på teritoriet.
Håber i kan hjælpe mig lidt.
Mvh. Kim
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 9
dette link virker
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
- og velkommen til KATTEgalleriet, sød hund du har dig
Jeg kunne ikke se hvorfor du ikke ville kunne tilbyde en kat et ordentligt hjem, din lejlighed er stor nok (hvis en lejlighed nogensinde kan blive for lille hehe) og en kat dog mindre end en hund, hvad angår at gå ture i snor og lydighedstræning.
Hygiejne mæssigt, så ja, så ved du jo selv hvordan det er...når du har haft katte før. Hvis hunden pludselig finder på at 'grave' - kattebakke er sjovt, så kan man også købe de helt lukkede, hvor der er kulfitler og meget andet avancerede ting i, der forminsker lugten.
Så jeg kunne ikke se hvorfor du ikke skulle kunne have kat
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
til: en kat kræver dog mindre end en hund...(osv)
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Vi bor på 98 kvm2 med en stor amstaff og 4 katte!
Tror ikke det bliver noget problem, er det ihvertfald ikke hos mig.
Man skal selvfølgelig holde øje og observere de første par dage, men inden du ser dig om så er de de bedste venner og ligger og slikker hinanden.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
det værste der kunne ske, var at katten spiste din (ellers enormt søde) lille hund ;-))
Nej spøg til side.
Jeg er sikker på at du kan byde gode forhold til en kat..
Held og lykke med at finde din drømme kat ;-))
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Egnet hjem til kat ?