{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Egnet hjem til kat ? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har før haft katte, men var af personlige årsager nød til at skaffe mig af med dem, hvilket har pint mig lige siden. Der gik længe førend jeg kunne kontakte dem jeg havde solgt mine katte til og høre hvordan det gik med dem, fordi mit savn til dem var så stort.

Jeg har i mellemtiden fået en hund (pomeranian((link fjernet)

Jeg skal september flytte i en ny lejlighed, den ligger på 2 sal og er ca 120 m2 med 25 m2 altan. Jeg har tænkt over at få mig enten en main coon eller en norsk skovkat når jeg flytter, men ved ikke om lejligheden og det at jeg har en hun egner sig til det. ved ikke om der bliver nogle problemer ang. hygiegne når der er en hund på teritoriet.

Håber i kan hjælpe mig lidt.

Mvh. Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egnet hjem til kat ?
  • #1   28. feb 2007 http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12018

dette link virker

• #2   28. feb 2007 Vi har en pomeranian sammen med vores hunkat, og de elsker bare hinanden.. det vigtigste er at give dem tid og plads til at starte med.. de skal jo lige finde ud af at den anden ikke er farlig. tror måske det er nemmest hvis du får en killing, så vil den have nemmere ved at acceptere hunden. (Se evt. mit fotoalbum for billeder af Cocio og Amira)

• #3   28. feb 2007 Hej Kim

- og velkommen til KATTEgalleriet, sød hund du har dig smiley

Jeg kunne ikke se hvorfor du ikke ville kunne tilbyde en kat et ordentligt hjem, din lejlighed er stor nok (hvis en lejlighed nogensinde kan blive for lille hehe) og en kat dog mindre end en hund, hvad angår at gå ture i snor og lydighedstræning. smiley

Hygiejne mæssigt, så ja, så ved du jo selv hvordan det er...når du har haft katte før. Hvis hunden pludselig finder på at 'grave' - kattebakke er sjovt, så kan man også købe de helt lukkede, hvor der er kulfitler og meget andet avancerede ting i, der forminsker lugten.

Så jeg kunne ikke se hvorfor du ikke skulle kunne have kat smiley

• #4   28. feb 2007 rettelse; en kat dog mindre end en hund.

til: en kat kræver dog mindre end en hund...(osv) smiley

• #5   28. feb 2007 Hej Kim

Vi bor på 98 kvm2 med en stor amstaff og 4 katte!

Tror ikke det bliver noget problem, er det ihvertfald ikke hos mig.
    Man skal selvfølgelig holde øje og observere de første par dage, men inden du ser dig om så er de de bedste venner og ligger og slikker hinanden.

• #6   28. feb 2007 Hej Kim

det værste der kunne ske, var at katten spiste din (ellers enormt søde) lille hund ;-))
    Nej spøg til side.

Jeg er sikker på at du kan byde gode forhold til en kat..

Held og lykke med at finde din drømme kat ;-))

• #7   28. feb 2007 Jeg er også helt sikker på at du ville kunne tilbyde en kat, en godt liv.. jeg har også hund, bare en der er noget større... der er ikke nogen problemer de elsker hinanden, og kommer der hund på besøg, er der heller ikke nogen problemer, bare de ikke jageter en af mine katte, så er de ligeglade med den...

Kommentér på:
Egnet hjem til kat ?

Annonce