3.236 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Vi har fået kat, og har brug for råd Vi har fået kat, og har brug for råd

Min kæreste og jeg er lige blevet katte ejer smiley Så er det jeg gerne vil spørge, må katten godt få makrel altså det på dåse? der er jo en risiko for ben i osv.

P.S katten er ca 6 mdr gammel så den kan godt spise det meste smiley

en anden ting, den har vidst altid fået fortyndet mælk at drikke, da den ikke gider drikke vand hvis vi giver den det. Er det usundt eller betyder det ikke noget?

Mvh Glen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi har fået kat, og har brug for råd
  • #1   10. mar 2007 jo jo, det er bare helt okay at give katten makrel i tomat.
    Mine katte elsker det...og egentligt er det mærkeligt, for dyr burde ikke kunne lide tomat, men mon ikke man glemte at fortælle kattene det *LOL*

Med hensyn til mælk i vand, så har Britta ret. Jeg giver nogen gange mine katte lidt kaffefløde i vandet, for jeg aner ikke om mine katte kan tåle mælk, men jeg ved de kan tåle kaffefløde smiley

Tillykke forresten med jeres nye kat smiley

• #2   10. mar 2007 den gør den jo smiley skal lige have lidt billeder af hende smiley

• #3   10. mar 2007 Tak for rådene smiley

• #4   10. mar 2007 Hov nej, ikke tun, der er for mange tungmetaller i.

• #5   10. mar 2007 Lotte - du skriver menneskemælk - mener du ikke komælk smiley

• #6   10. mar 2007 hun er vild med makrellen :=)

• #7   10. mar 2007 Makrel i tomat - dejlig fed fisk, benene er bløde, sovsen kan godt gi lind mave

Tun - kun i små portioner (ca. 5 katte om 1 ds) og ikke hver dag, tungmetaller, gir dårlig mave hvis der gies for meget

Vand - skal katten have ofte, renser nyrer og urinveje, godt at ha vand stående flere steder hvis man har en kastrat

Mælk - nej tak, katte bliver mere og mere laktoseintolerante jo ældre de bliver fra killinger

Kaffefløde - ja tak, det er det mælkeprodukt som bedst kan optages af katte

Tigermælk - fløde,tykmælk,æggeblomme,druesukker blandet er ligeledes lækkert for katten, fedende

Held og lykke med jeres nye misling

• #8   14. mar 2007 Uhh.. Må jeg evt. bede om en udførlig opskrift med mål, på Tigermælk.. Kender en som har ledt længe efter den.. smiley Gerne over besked center.. smiley

Kommentér på:
Vi har fået kat, og har brug for råd

Annonce