{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Vaccine - Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Vi har en lille diskussion i gang med et vennepar.

De har en kat på samme alder som Charlie. Deres kat er også primært indekat og kommer også kun ud i snor...
Deres kat bliver ikke vaccineret og det gør Charlie og nu går min tanke så på...

Er det nødvendigt at vaccinere en indekat som ikke komme i kontakt med andre katte og heller ikke ud i naturen hvor der kan være alt mulig underligt der kan gøre dem syge.

De får begge 2 Frontline mod kryb og kravl...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccine - Hvorfor?
  • #1   12. mar 2007 Altså jeg ville mene at det ikke er nødvendigt..
    Nu er mine misser godt nok også inde katte, men det har mille ikke hele tiden været og de bliver begge vacniret..
    Men det er fordi jeg gerne vil have killinger på Afrodithe og aå skal der ikke være den mindste cance for at de er syge..
    Men ville mene at hvis de altid er inde og kun kommer ud i snor og ikke er sammen med andre katte, ja så er det nok lige meget..

• #2   12. mar 2007 Hey Lotte

Mange ville sige det er lige meget - men jeg har af egene erfaring det dårligt med hvis mine ikke blev det - de er ligeledes indekatte og kommer ikke ud overhovedet....

For ca. to år siden fik min hankat en tæge, han fik den overført fra altankassen *underligt* men dette gjorde så at vi måtte få ham aflivet få uger senere da han fik leverbetændelse af den, og han kunne ikke komme af med det, lige siden den gang har jeg vacc. mine indekatte
    Han var også behandlet mod "krybdyr" <-- lopper, tæger, og andet krævl

• #3   12. mar 2007 Dette kunne undgås hvis han var blevet vacc.

• #5   12. mar 2007 ja det er rigtig nok.. Men man kan stadig godt lade vær med at vacinere..
    Minne misser er vancineret og det vil jeg altid gøre, lige som jeg selv bliver vacineret..
    Men i prinspippet kan man godt lade vær..
    Selvf. er der en risiko men den bestemmer man jo selv om man vil løbe..
    Men helt sikkert vil da råde folk til at vacinere.

• #6   12. mar 2007 Ja vil siger et er nød vendig.. da man som ejer sagtens kan slæbe noget med hjem uden at være klar over det...!! og hvis den så også kommer ud ja så kan den jo selv fange det... man kan jo på ingen måde vide om der har været en kat eller et andet sygt dyr..

Naja

• #7   12. mar 2007 Jeg synes det er en rigtig god ide at vaccinere dem uanset om de er inde eller ude. Min kat tumle for eksempel havde lige pludselig fået blærebetændelse, og det er altså en indekat, så der er ingen garanti selvom den går inde

• #8   12. mar 2007 Jeg sørger også for at Mikkel fr den årlige vaccine, for hans egen skyld - også selvom han er indekat smiley

• #9   13. mar 2007 Pyyh ha. Jeg har haft katte i 60 år of flere af dem er blevet mellem 15-18 år. Jeg har ALDRIG vac. mine katte selvom de har adgang til det fri. Der er ikke NOGEN af dem som har fået sygdomme: Så jeg har nok været heldig. Hvis jeg på mine gamle dage skulle opleve en af mine elskede katte blive syge. Jo så ville jeg nok skifte holdning. Men indtil det skulle ske, Så INGEN vacc. til mine mislinger.

Kommentér på:
Vaccine - Hvorfor?

Annonce