435 visninger
|
Oprettet:
Vaccine - Hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Vi har en lille diskussion i gang med et vennepar.
De har en kat på samme alder som Charlie. Deres kat er også primært indekat og kommer også kun ud i snor...
Deres kat bliver ikke vaccineret og det gør Charlie og nu går min tanke så på...
Er det nødvendigt at vaccinere en indekat som ikke komme i kontakt med andre katte og heller ikke ud i naturen hvor der kan være alt mulig underligt der kan gøre dem syge.
De får begge 2 Frontline mod kryb og kravl...
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Nu er mine misser godt nok også inde katte, men det har mille ikke hele tiden været og de bliver begge vacniret..
Men det er fordi jeg gerne vil have killinger på Afrodithe og aå skal der ikke være den mindste cance for at de er syge..
Men ville mene at hvis de altid er inde og kun kommer ud i snor og ikke er sammen med andre katte, ja så er det nok lige meget..
feb 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 38
Mange ville sige det er lige meget - men jeg har af egene erfaring det dårligt med hvis mine ikke blev det - de er ligeledes indekatte og kommer ikke ud overhovedet....
For ca. to år siden fik min hankat en tæge, han fik den overført fra altankassen *underligt* men dette gjorde så at vi måtte få ham aflivet få uger senere da han fik leverbetændelse af den, og han kunne ikke komme af med det, lige siden den gang har jeg vacc. mine indekatte
Han var også behandlet mod "krybdyr" <-- lopper, tæger, og andet krævl
feb 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 38
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Minne misser er vancineret og det vil jeg altid gøre, lige som jeg selv bliver vacineret..
Men i prinspippet kan man godt lade vær..
Selvf. er der en risiko men den bestemmer man jo selv om man vil løbe..
Men helt sikkert vil da råde folk til at vacinere.
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
feb 2006
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 24
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Vaccine - Hvorfor?