275 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sterelisering"
Sterelisering
Hej herinde... Jeg skal have 2 hunkatte steriliseret og har forhørt mig et par steder, det ene beholder de dem til dagen efter indgrebet og det andet sted skal jeg hente dem samme dag... Jeg har så l...
Hej herinde... Jeg skal have 2 hunkatte steriliseret og har forhørt mig et par steder, det ene beholder de dem til dagen efter indgrebet og det andet sted skal jeg hente dem samme dag... Jeg har så l...
Skrevet af: Beate G - 8. jul 2014
Sterelisering
Hej! Min Maine Coon kat Melissa på 1 år blev stereliseret i tirsdags og under såret/sygningen er der kommet en bule, som vist på billedet jeg har indsat. Er det normalt eller er der noget galt??...
Hej! Min Maine Coon kat Melissa på 1 år blev stereliseret i tirsdags og under såret/sygningen er der kommet en bule, som vist på billedet jeg har indsat. Er det normalt eller er der noget galt??...
Skrevet af: Denice F - 22. nov 2013
sterelisering ???
hvor kan jeg få sterelisering min hun kat uden det koster mig 1500 kr. ?? hjælp ??
hvor kan jeg få sterelisering min hun kat uden det koster mig 1500 kr. ?? hjælp ??
Skrevet af: Anina N - 3. nov 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
- Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
- 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
- Hjælp til at samle skab 490 kr.
- Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 148
ring til din dyrlæge og hør ad, eller forskellige...
jeg giver ca 1500kr
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
dec 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Vi har lige givet næsten 1500 men det var også med øremærkning.
Sterelisering..