728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

underlig adfærd/berøring. underlig adfærd/berøring.

i alt den tid vi har haft trixie har hun når vi rører hende givet et miaw/lyd fra sig, det er altså kun lige når vi rører ved hebde hun kommer med underlige lyde, vi ka sagtens nusse,ae og rører ved hende derefter, men flytter vi hånden fra hende og derefter lægger den på hende kommer hun med en lyd, dette sker også hvis hun ligger et sted, hun sover nødvendigvis ikke, men når vi så kommer tæt på hende gir hun også lyd fra sig.
lydene er aldrig helt ens og det er ikke en jeg er bange lyd el noget.
andre herinde der har den slags oplevelser, har nemlig kun oplevet det med trixie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig adfærd/berøring.
  • #2   15. mar 2007 ok, det er måske ikke så unormalt alligevel, syntes bare det er undeligt, da det tit og ofte nærmest er et skrig af en art

• #3   15. mar 2007 jojo, men trixie skriger jo inden vi rører ved hende el i samme sekund vi rører ved hende, det er lidt svært at forklare, det er nok noget der skal opleves*G*

• #4   15. mar 2007 nej det er ikke stød, det er jo lige inden vi rører ved hende, men nu vi snakker stød hænder det da at daffy gir stød, somregel når vi rører hans tud,

• #5   15. mar 2007 men det var da interessant læsning*S*¨så blev jeg så meget klogere idag*G*

• #6   15. mar 2007 Carlo snakker også rigtig meget. Så jeg tror også at det er en normal adfærd. Dog er der nogle katte der snakker mere end andre.

• #7   15. mar 2007 Johnny: Jeg er helt med på havd du mener, mine katte gør det dog ikke hvis jeg bare gå forbi dem, men i samme cekund jeg rør dem, som om de lige bliver lidt forskrækket..
    De giver nemlig sådan lille skrig far sig og så kigger de på en ! Men ved ikke havd det skyldes.. Nok bare velvære !

Kommentér på:
underlig adfærd/berøring.

Annonce