{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Erfaring med miawende katte søges... {{forumTopicSubject}}

Fleur har tillagt sig den irriterende vane at miawe rigtig meget, hvis man selv efterligner hende så kan man såmænd føre en meget lang samtale med hende hehe. Hun holder først op når hun kommer op og blive kælet med og kan så gå igang med det samme hun bliver sat ned smiley Hun er lidt over et halvt år, så tror ikke hun er i løbetid, men ved ikke om hun måske keder sig, de er indekatte og har ingen løbegård endnu... Hun er ikke steraliseret, ville jo gerne have et kuld killinger inden, så ved ikke lige hvad jeg skal stille op- nogen ideer i kloge katte folk hehe??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med miawende katte søges...
  • #1   18. mar 2007 hihi, det lyder som trixie, hende ka man også fører en ret lang samtale med, hun miawer også vildt indtil man tager hende op, hun gider så kun hænge på en ganske og hopper så ned på gulvet for derefter at fortsætte hendes miawen, vi har vænnet os til det, så nu syntes vi bare det er sødt

• #2   18. mar 2007 Prøvede lige, hun bøjer bare halen fordi hun skal dreje sig om og se hvad der foregår og ellers ligge hun sig for atblive kælet med... Hun er startet på det efter jeg lukkede dem ned i kælderen for at de kunne have noget nyt at undersøge, det er ca. 2-3 uger siden. Hun går ikke selv, så hun burde ikke kede sig på det grundlag, Gigi skal nok underholde både hende og os smiley
    Men ville hun ikke også skyde numsen i vejret hvis hun var i løb??

• #3   18. mar 2007 Altså uden at man kløede hende der?

• #4   18. mar 2007 det lyder meget hen af løb i mine ører. er det tiltagende de næste par dage kan du være helt sikker på at din lille dame er i løbetid.

• #5   18. mar 2007 Hmm jeg må vente og se om det bliver værre...

• #6   18. mar 2007 Det er slet ikke ualmindeligt, at katte kommer i deres første løbetid, når de er omkring 6 mdr gamle her på denne årstid. Så det er sandsynligvis noget begyndende hormonkuller, der får hende til at mjave. Mit råd er at få hende neutraliseret snarest. Du skriver godt nok, at du jo gerne vil have killinger først, men prøv at tænke på, hvor mange katte der er i overskud, inden du lader flere killinger komme til verden.

• #7   18. mar 2007 Tjaaa hun kan jo også være forkælet smiley

jeg har en kat (dvs. hun elsker min mand og det er gensidigt, så vi pjatter med at hun tilhører ham/eller omvendt) hun kan HYYYYYLE så det basker lige indtil nogen krammer og kæler for hende og det er jo ganske naturligt, for katte lærer nemt, hun har ganske simpelt fundet ud af, at hvis hun hyler bliver hun kælet for.
    Måske det er samme fænomen hos din kat smiley

• #8   18. mar 2007 Måske har katten det bare dejligt når du kæler den.. og når du ikke kæler, jamen så vil den kæles.. tag det ikke alvorligt, den er jo lige i alderen til at kæle rigtig meget ...

• #9   18. mar 2007 Ja, jeg må indrømme at jeg også kan snakke forholdsvis længe med begge mine katte, uden af efterligne deres lyde, bare "samtaler" :o) Men er det løb finder du jo nok ud af det, og er hun indekat uden kontakt til fertile hankatte skulle det jo nok ikke give problemer :o)

• #10   19. mar 2007 Tak for alle jeres svar- hun er 100 % i løb, hun stritter med alt der kan strittes med hehe... Så lærte jeg det smiley Så vi ser bare frem til at det er overstået!!

Kommentér på:
Erfaring med miawende katte søges...

Annonce