{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Tandkøds betændelse/Calisius {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.
Vi har to Maine Coon tøser på ca et år.
Den ene har fået Calisius virus og man mener det måske har sat sig i tandkødet på hende.
Nogen som vil hjælpe os med deres viden/erfaring med dette og hvad vi kan gøre.
Den har ikke rigtig taget på og spiser ikke så meget så vi tænker også meget over det at den ikke spiser så meget.
Den anden har det ikke (endnu ihvertfald)!
Vh Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandkøds betændelse/Calisius
  • #1   23. dec 2017 Jeg har kun haft en kat som for rigtig mange år siden fik en Calici virus. Så vidt jeg ved er der kun støttebehandling at tilbyde , så det er meget vigtigt du har en god dyrlæge der kan følge og behandle katten . Hvis det gør ondt når den spiser burde den tilbydes noget smertestillende samt måske noget ekstra flydende tilskuds kost der er nemmere at spise og som der er godt med næring i.

  • #2   23. dec 2017 har oplevet det flere gange da jeg var på KV. og hver gang hed det pencillin og smertestillende.
    og så brugte vi vådfoder fra hills dåser. det er nemlig sådan noget blødt noget. Det bedste var faktisk den med fisk - den stinker virkelig meget af fisk. så det er smart når de har stoppet næse. For oftes kan de lugte denne type mad
    man kan også købe noget hos dyrlægen

    det vigtigste er at de drikker. Og når de så bare spiser lidt. så skal det nok gå. selvom at det ikke er sjovt når man står i det.


Kommentér på:
Tandkøds betændelse/Calisius

Annonce