{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

kida og balloner {{forumTopicSubject}}

Kida er totalt gakket med balloner
Men de skal altså være gule(?)

hun farer rundt i stuen efter ballonen. Ikke noget med at forsøge at bide i den. nej man tager pænt i stumpen, sådan at den ikke springer

så er man bare lidt dum når man får den ind under juletræet - for så springer den altså... mærkeligt nok smiley
og så bliver hun altså ked af det.
når jeg så puster en ny op, så bliver hun helt glad og miavere helt vildt - kida er normalt ikke en snakkende kat, men hun forstår at snakke når der er noget hun vil have

de andre katte NÆGTER at lege med balloner, og for den sags skyld Kida og balloner. de kommer hurtigt væk når hun kommer
de ved godt at den springer..

det sjove er endelig at Kida er ligeglad med at den springer. Hun vil bare have en ny smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kida og balloner
  • #1   31. dec 2017 så vi har skudt nytåret ind - faktisk startede vi i går smiley

  • #2   1. jan 2018 Hvor sjovt..
    Her i huset er begge katte skrækslagne for balloner, hvorfor ved jeg ikke for så vidt jeg ved har ingen af den prøvet at de sprænger i nærheden af dem, men balloner er i hvert fald meget farlige, de misser med øjnene når de ser og hører en ballon blive pustet op, og ligger den på gulvet går de en stor bue udenom, kommer en ballon flyvende mod dem så flygter de til den anden ende af rummet smiley smiley


  • #3   1. jan 2018 sådan gør mine de 12 af dem.
    så er det så ikke flinkt når Kida så gerne vil lege med balloner. for så smider hun rundt med dem.
    ikke noget med at sætte klør i den. Hun bider hellere ikke i det. Tager bare og skubber den rundt, eller også tager hun den med

    hun sprang også en her i formiddag. så nu skal hun have en ny


Kommentér på:
kida og balloner

Annonce