{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Depri kat? {{forumTopicSubject}}


min dejlige han mis er begyndt at opføre sig underligt. Han spiser ikke så meget som før. Men det der bekymre mig mest er hans ændrede adfærd: Han har næsten hele tiden store pupiller, og man kan bære rundt på ham(normalt gider han kun at være løftet op kort tid), han plejer at snakke meget, men siger næsten intet nu. Han er også begyndt at ligge sig i et hjørne i gangen og sove eller gå ind under sængen, hvilket han heller ikke plejer.

Han virker deprimeret, men nu ved jeg ikke om katte kan blive depri på samme måde som mennesker.

Håber der er nogen der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Depri kat?
  • #1   31. mar 2007 En kat kan sagtens blive depri eller i værste fald få en psykose... - jeg ville kontakte en dyrlæge...
    Min gamle hankat fik en psykose og måtte lade livet - han var ikke til at redde psykisk ....


  • #2   31. mar 2007 Tager ham til dyrelæge her efter weekenden.

    Har 2 katte, så han er aldrig helt alene


  • #3   31. mar 2007 hej , jeg syntes det lyder som om han har ondt et sted og vil ha tryghed ved dig , skynd dig til doktor dyr . godbedring med ham knus

  • #4   31. mar 2007 Kommer han til tjek indimellem hos dr dyr?

  • #5   5. apr 2007 jeg vil lige komme med en opdatering - jeg håber det måske kan hjælpe andre der kunne ende i samme sitution.
    Jeg fik han til dyrelægen mandag, og det vidste sig at være en slem forgifning smiley så han blev haste indlagt på dyrehospital, hvor han lå med drop og fik taget en masse prøver. Det vidste sig at han på en eller anden måde har spist en af mine piller, selv om de er lukket inde i et skab med lås. Da det drejer sig om antidepprisiver, er det jo klart den lille kat er blevet ekstrem syg af dem.
    Dyrelægen tog en masse prøver og fik en liste over min medicin og fandt så ud af at det var zoloft han var blevet forgiftet af.
    Han kom heldigvis hjem i går, dog meget afkræftet. Han sert frygtelig ud da han har fået barberet hele sin krave af foran og hårene på begge forben (det er en maine coon)
    men han får det bedre dag for dag. smiley



  • #6   5. apr 2007 Det var sørme dejligt at høre, dyrlægen fandt årsagen til problemet og kunne hjælpe ham :)))

Kommentér på:
Depri kat?

Annonce