{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel om smitterisiko: Populært dyrefoder
  • #1   16. jan 2018 godt man ikke bruger det smiley

  • #2   16. jan 2018 Godt du advarer smiley

  • #3   17. jan 2018 Det er ikke nogen ny historie. Det er også grunden til, at besøgshunde fra TRYG fonden, ikke må råt overhovedet. En af grunden hvor jeg aldrig får en hund, der bliver besøgshund hos dem. Jeg har og vil bruge både råt og tørkost. Rigtig mange hunde trives godt på det, men klart at man skal være obs på vitaminer, mineraler mm.

    Min kat får rå kalkunkød og kyllingehalse.


  • #4   17. jan 2018 Mine får råt når vi spiser kød, da menneske mad, så forhåbentlig knap så stor risiko for klamme bakterier

  • #5   17. jan 2018 Vores får lidt af hvert. Råt, vådt og tørt. smiley

  • #6   17. jan 2018 Min veninde har en kat med Extrem allergi overfor mange typer proteiner, hun har været nødt til at fodre med råt da det var den eneste måde hun kunne få styr på det. Der findes flere og flere gode vådfoder/tørfoder produkter på markedet men for allergiske katte synes jeg ikke der er så meget at vælge her smiley Akio er allergisk overfor fjerkræ og muligvis også andre proteinkilder så det er virkelig irriterende ikke at kunne finde noget simpelt. Jeg prøvede i en periode at fodre råt, da Luna’s opdrætter fodrede med udelukkende råt. Jeg kender rigtig mange bengalopdræt som fodrer med råt.
    Jeg forstår også godt hvorfor de ikke stoler på dyrlægerne når det kommer til ernæring, det er utroligt så få der interesserer sig for at lære om andre produkter end dem de bliver betalt for.


  • #7   17. jan 2018 kender da også avlere som foder med råt, men det er noget de selv laver. altså kød de køber hos slagteren
    dette drejer sig om barf, altså kød som er lavet. og jeg kunne endelig godt forestille mig at der ikke er så meget kontrol med det.
    og det er jo endelig synd for det er jo en god måde at foder på.

    jeg ville endelig gerne gøre det, men min mor er ikke enige, så det bliver ikke nu. men mine får da råt kød engang imellem. nogle af mine kan godt lide . andre ikke


  • #8   17. jan 2018 Der er faktisk i dag på facebook et indlæg med en meget syg kat der omhandler lige netop det tema omkring Barf som Janne advarer imod. E coli og Salmonella er påvist og deres Barf kød er under kraftig mistanke . Jeg håber deres kat bliver rask.

Kommentér på:
Advarsel om smitterisiko: Populært dyrefoder

Annonce