{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

f...kat - har taget stingene {{forumTopicSubject}}

Kalle fik fjernet den sidste sten i sidste uge
og skulle så have fjernet stingene i morgen fredag. Og det har faktisk gået rigtig godt.dog var et enkelt sting lavet med for lang en tråd, så den ville han gerne have fat i.
i går rensede jeg det lige med saltvand, og her så det fint ud. alle stingene var der
i dag har jeg så været i dialyse hele dagen, så har ikke set ham siden morgenmad. det var en kan-du-ikke-komme-nu-fremfor-i-aften tur. så jeg har ikke haft tid til at tjekke ham inden jeg kørte
her for 20 min siden opdager jeg så at han har snuppet flere stingvar ...

har lige tjekket op med vagtdyrlægen, og det var bare i orden.
det ser også meget fint ud.

det var nok fordi det var meningen at jeg skulle have taget mine i dag, men det bliver først tirsdag. Men Kalles skulle tages i morgen - det er dog noget jeg selv gør. ingen grund til at kører til dyrlæge. og slet ikke når det hele ser fint ud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  f...kat - har taget stingene
  • #1   18. jan 2018 Jeg tror Kalle har været Læge i et tidligere liv smiley ..God bedring til jer begge smiley

  • #2   18. jan 2018 kirug - tror jeg smiley

    takker smiley
    sjovt at han vælger at tage dem dagen før at han endelig skulle have taget dem. han har jo ikke forsøgt før


  • #3   18. jan 2018 var da for at slippe for den tur smiley hvorfor få andre til det , når man ..kalle selv kan smiley

  • #4   18. jan 2018 hi hi smiley
    Kalle selv.... den er s.. godt smiley smiley smiley smiley

    han er en meget selvstændig kat - med stort S. Og bryder sig ikke om at kører bil. og bryder sig slet ikke om fremmende - kun vores nabo.
    så det kan godt være derfor smiley


  • #5   19. jan 2018 OPDATERING

    ØV ØV ØV og atter øv.....

    da jeg stod op til morges syntes jeg ikke at det så helt så godt ud som jeg gerne ville have det til
    så jeg fik en tid så de lige kunne tjekke ham, og evt fjerne de sidste sting.
    men sådan skulle bare ikke gå.
    for der var gået betændelse i såret, og det var sikkert derfor at han havde pillet stingene ud.
    så han blev bedøvet, og så han nogle nye sting i, som heldigvis ikke skal fjernes ( fatter så ikke hvorfor han ikke bare blev syet med det i første omgang) og så har han fået pencilling-indsprøjtning, som holder i 14 dage.
    jeg forstår så ikke at han ikke fik pencillin i første omgang. jeg skulle bare ringe hvis såret så dårligt ud.
    mest underligt er dog at han ikke på noget tidspunkt i den uge som er gået, har han været i stingene - jo det ene sting fordi snoren var for lang. Men ellers ikke

    så nu skulle han endelig have krave på, men jeg har valgt at lave en dragt til ham, og så har jeg givet ham et godt plaster på - endelig et af mine egne.er modstander af kravler, og sidste gang vi var afsted fik han også en på. men han gik helt i panik

    værst er dog at vi ikke er hjemme i morgen. skal til barnedåb. så jeg håber at han opfører sig ordenligt og holder munden væk fra mavsen. indtil vi kommer hjem

    men her er et billede jeg tog hos dyrlægen. han er bedøvet smiley





    profilbillede
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #6   20. jan 2018 øv sikke noget da,også at der wr gåwt betændelse i.
    min Fiona fik i 2014 kejsersnit,hvor hun samtidigt blev steriliseret,da jeg kom til dyrlæge med hende,var der ikke mange tråde han kunne fjerne,da hun selv havde fjernet de fleste,men heldigvis gik det godt,uden betændelse.
    god bedring med ham smiley


  • #7   20. jan 2018 det er faktisk meget sjovt, for han er helt frisk i dag. Meget mere end han var i sidste uge da han var under narkose første gang i denne omgang. her gik der 2-3 dage hvor han var lidt trist og ville ikke lege eller noget.
    i dag er han helt oppe og kører og vil bare lege og være med til det hele smiley

    håber at det går bedre denne gang
    han havde næsten beholdt plasteret på. det holdt da hele natten. men da vi kom hjem fra barnedåben havde han taget det af. men havde ikke rørt stingene - hvilket er det vigtigste smiley


Kommentér på:
f...kat - har taget stingene

Annonce