Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridser i lædermøbler!!!!
  • Miss *
    Miss * Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
    #1   9. apr 2007 Altså nej. man kan ikke fjerne ridserne. Muligvis kan man behandle læderet med noget som gør dem mindre synlige.

• #2   9. apr 2007 Nej tænkte det ski nok! Ku jo være der fandtes et eller andet vidunder middel.. Men tak for svar:)

• #3   9. apr 2007 Der findes jo faktisk maling til lædermøbler, så hvis man nu kan finde en farve, der matcher (nok lettest, hvis møblerne er f.eks. sorte), kan man da forsøge at camouflere skaden på den måde?

• #4   9. apr 2007 hej min ven desvære , men hvis man holder dem rene og vasker dem i brun sæbe så ses de ikke så meget jeg har jo både en stor hund og kattene , men det er nu mest hunden der laver risser, men de kan godt nogen gange lige finde på at væse klør i siden af sofaen . det er trals når den første ris kommer men så tænker man ikke så meget over det mere , griner knus

• #5   9. apr 2007 Susan- Hehe, nej det er selvfølgelig rigtig.. Men er nu ikke sikker på min far har det sån.. :o/
    Men vi må hellere få prøvet de forskellige metoder af, bare noget ku hjælpe..

• #6   9. apr 2007 Hejsa... jeg har selv en lædersofa som mine katte har været i smiley og det må man desværre tag med når man har fået sig sådan nogen katte/kat.. Så jeg har købt noget lædercreme som faktisk er rigtig godt synes jeg, koster 179 kr og så er der ca til 2 gange eller kommer an på str af sofa.. Hedder Leather Conditioner..

Kommentér på:
Ridser i lædermøbler!!!!

Annonce