{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Mille lugter {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Mille har i noget tid lugtet af l.... ud af numsen!
Jeg har egentlig ville se tiden an, men min x synes det bliver værre og værre og selvom Mille elsker og sove hos ham om natten, har han meldt pas, for han kan ikke holde lugten ud.. Jeg synes ikke umiddelbart jeg synes hun lugt slemt slemt, men kommer hun forbi og vil kæles jo så stinker hun...

Er der nogle der har en ide om hvad problemet kan være? Og hvad man kan gøre/skal gøre ved det?
Gør hun sig ikke nok ren deromme eller?

Gry er faktisk os begyndt og snuse hende meget bagi de sidste dage, hvor jeg har måtte få Gry væk eftersom det er ret klamt!

Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan se afføring nogle steder omkring numsen smiley

Har hun katte anal kirtler ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille lugter
  • #1   30. jan 2018 Ja de har analkirtler.
    Jeg ville tage hende til dyrlægen, da jeg havde min hunkat for en del år siden, opdagede jeg, at så snart mine drenge gik og snusede til hende, var hun syg få dage efter, så drengene vidste det altså før jeg opdagede noget.
    Røde dufter ikke af roser hele tiden, men med han er det dårlig rengøring, og alt for meget pels som dækker, så han bliver klippet og vasket bag i smiley


  • #2   31. jan 2018 Det med at snuse hinanden bagi, gør mine altid. Det er sådan en hilsen de har når de kommer hen til hinanden bagfra. Sofus lugter nogle gange af L men det er fordi han er så doven! Han vasker sig aldrig lige når han går af bakken for der er så mange spændende ting der lige skal undersøges først hahaha. Hvis han kommer for at putte efter bakken nusset jeg ham bare på bagbenet, tæt på numsen, så begynder han automatisk at vaske sig. Efter et stykke tid (hvis han ikke putter) sætter han sig ned og vasker sig... Sofie gør det i samme sekund hun kommer af bakken. Hun kan slet ikke habe hvis hun lugter.
    Sofus lugtede fælt da han havde orm. Han pruttede og var noget så giftig, så måske et dyrlæge tjek og ormekur?


  • #3   31. jan 2018 Hmm.. vil bare så gerne undgå dyrlæge da Mille stresser sindssygt når hun skal i transport kasse og op til dyrlægen smiley
    Mille virker udover dette ellers helt normal.. idag har jeg snakket og kæler med hende og hun ligger os ved mig nu.. og jeg kan intet lugte fra hende idag smiley

    Tak for jeres gode råd smiley
    Jeg vil holde øje med Mille smiley


Kommentér på:
Mille lugter

Annonce