{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk nyt!
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #1   31. jan 2018 smiley

  • #2   31. jan 2018 Jeg er lidt splittet..
    Jeg syntes det er en god ide i den forstand at dyr så forhåbentligt ikke bliver dumpet og efterladt til egen skæbne..
    Men jeg syntes det er en dårlig ide fordi det blot giver fripas til er være en uansvarligt dyreejer og man jo så bare nemt kan komme af med dyr man ikke længere gider eller killinger fordi han ikke gider bruge penge på neutralisering.

    Så ja ideen er både god og dårlig, men måske viser det sig at være en god ide i det lange løb og jeg bare er for mistroisk smiley


  • #3   31. jan 2018 har selv arbejdet på internat. i starten brugte vi hellere det med at folk skulle betalte. så lige pludselig skulle private som aflevede deres egen kat give et bidrag. senere blev det til at alle skulle betale

    ærligt talt så tror jeg at det fint at folk ikke skal betale. mange vil jo ikke bruge flere penge på deres dyr. hvis de ville havde de jo aflivet dyret.
    og det er virkelig synd når folk vælger at sætte deres dyr af alle mulige steder. jeg ved ikke hvor tit vi mødte på internattet hvor folk havde sat deres kat af. hvis vi var heldige havde de sat dem af i vores løbegård (som altid stod åben af samme årsag). men ellers sad de i papkasser, transportkasser eller også var de bare smidt af. vi fandt to som var sat af, uden at være sat i noget. de sad bare under vores contranier til affald. midt om vinteren hvor det var hammer koldt med sne. jeg endte med at ligge på maven midt i sneen for at få dem overtalt til at komme ud
    her er den ene af dem - mener at de endte med at hedde pyrus og kandis - så her er pyrus


    profilbillede
  • #4   31. jan 2018 her er kandis

    profilbillede
  • #5   31. jan 2018 Ja det kan misbruges, sådan er det jo altid, men jeg håber der er nogle katte som vinder på det.
    Men de skal jo også have penge i kassen, og jeg må sige at de penge jeg har år til mine katte, min familie, og mig, så jeg kan ikke give til andre smiley


  • #6   31. jan 2018 jeg hjælper på den måde hvis de sælger noget, ja så køber jeg det
    har ikke råd til så meget men prøver da. og være frivillig ja det går slet ikke med alt det jeg fejler.


  • #8   1. feb 2018 at drive internat er og bliver en dårlig forretning

    hos os kostede alle katte 1000 kr med testes neu øremærke vac orme og loppekur
    men for os kostede testen alene 800 kr
    neu af hankat 1200
    neu af hunkat 2200
    og det er uden vac. Og så er der orme og loppekur oveni
    ja vi havde special pris hos dyrlægen, men det var jo ikke i nærheden af det kattene bliver solgt til.
    og vi fik ikke penge for de herreløse katte som vi fik flest ind af.

    jo det kræver lidt når man skal sælge en "dyr" kat. men når man først begynder at fortælle hvad den gratise killing koster, ja så bliver internats katten hurtigt den billige
    når man køber kat på internat så er man jo også på forhånd klar over at katten koster penge. og man er jo også klar til at give dem.


  • #9   1. feb 2018 Jeg synes det er godt nyt for kattene, for med denne "brug og smid væk" kultur der husere for tiden, så kan man kun håbe på at kattene ikke længere bliver smidt hist og pist.
    Men for internaterne er det jo noget at af en økonomisk rutsjetur, men man må håbe de finder andre måder at få pengene ind på.


Kommentér på:
Fantastisk nyt!

Annonce