{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Kitsu klarede den ikke... {{forumTopicSubject}}

Heeej alle.

Jeg har haft oprettet to andre indlæg omkring Kitsu der havde problemer med at spise.

Jeg kan meddele at han døde i mandags, d. 9. April. Jeg har ikke kunne sige det før nu, for det var forfærdelig hårdt!!!

Hvis jeg kunne have sagt at han fik en rolig og smertefri død, ville det måske ikke have været så svært. Men det kan jeg ikke sige smiley Vi var desperate og prøvede med noget mødmælk hvor vi fandt en opskrift via en hjemmeside. Det hjalp det første halve døgn. Men så fik han ondt i maven.

Hele Mandag lå han og klagede sig med svag stemme og vred sig fordi han havde så ondt. Til sidst var det kun hæse åndedrag der røg ud af hans mund når han ville miave. Vi prøvede at få ham til at spise, men til sidst gav vi op og lod ham sove ind ved Cirkeline, og hun passede rigtig godt på ham! Hun forlod ham ikke! Kl. 17;30 cirka døde Kitsu, efter en lang og sej kamp mod døden. Han blev begravet i en lille kurv ved siden af en anden gammel kat. Jeg græd SÅ meget den dag! Kitsu var nemlig MIN kat, og det var forfærdeligt at se ham lide smiley Men der var intet vi kunne gøre. Vi kunne ikke give ham mere nødmælk, det ville jo gøre det værrer, og selvom jeg nuldrede ham meget på maven ville han ikke lave noget afføring. Det var forfærdeligt!!!!

Tak til alle jer der kom med gode råd da han levede... Han var bare aldrig stærk nok.

Til gengæld har hans to søstre det formidabelt, og den ældste har lige fået øjne i dag. Den yngste af dem alle er blevet smæller-fed, den anden ser mere normal ud smiley

Synes bare lige jeg ville oplyse jer om hans bortgang... Tak for alle jeres henvendelser!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kitsu klarede den ikke...
  • #1   12. apr 2007 årrrh , hvor har jeg ondt af din smiley det er ufattelig hårdt ...

Tænder et lys
    R.I.P, og sov sødt Kitsu.

ps. et lille spørgsmål - hvordan kan det være i lod ham få fred ved dr. dyr? (ikke for at hakke på jer eller noget :] )

• #2   12. apr 2007 Det var bare synd, jeg havde tænkt meget på ham, kigget også efter dine indlæg igår for at se om jeg havde overset at du havde skrevet et svar. Har kun håbet det bedste hele tiden,
    Heldigvis har du stadig to små piger, pas godt på dem smiley

• #3   13. apr 2007 årh stakkels lille Kitsu.. Kan godt forstå det var en hård dag.. op med humøret.. måske han har det bedre, hvor han er nu.. R.I.P. Kitsu..

• #4   14. apr 2007 Katie: Han døde heller ikke ved Dr. Dyr, han døde ved Cirkeline - han faldt i hvert fald fra bevidsthed. For Cirkeline blev helt rastløs heletiden og gik ud og ind fra kassen mens hun kaldte på os. Så han forlod verden hvor det var bedst. Lige imellem cirkelines forben hvor han kunne høre hende spinde.

• #5   14. apr 2007 Puha, sikke da en skrækkelig oplevelse både for dig og din stakkels kat. Blev simpelthen så ked af det da jeg læste din historie, at jeg fældede en tåre. smiley

Men du bliver nødt til at se positivt på det (nemt nok at sige fra en som ikke har været det samme igennem som dig). Han har fået fred, og jeg er ret sikker på at han leger med din gamle kat oppe i kattehimlen, og kigger ned på dig.

R.I.P. Kitsu.

Knus Sanne A

• #6   14. apr 2007 Undskyld - det er mig der har skrevet forkert (:
    Hvordan kan det være i ikke fik ham aflivet når han havde smerter ?

Kommentér på:
Kitsu klarede den ikke...

Annonce