{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må vi se dit foderlader?
  • #1   5. feb 2018 Ork mit er i småtings afdelingen, har 2 skuffer med det våde og en beholder til tørt, og det står ikke sammen, så billede får du ikke smiley

  • #2   6. feb 2018 Jeg kan heller ikke vise billede da mit er spredt lidt rundt hvor der nu er plads. Jeg har altid gang i en 8 kgs sæk, en 10 kg en 4 kg og en bunke prøve poser, derudover er der 5-6 forskellige mærker af vådfoder, mange forskellige smage i hvert mærke smiley

  • #3   6. feb 2018 Heller ikke billeder herfra, men jeg kan garantere at der er rigelig variation i dåsemad og efterhånden er der flere og flere mærker der er blacklistet.......

  • #4   6. feb 2018 jeg har udover det lager, et skab med noget i, og så har jeg ekstra tørfoder(godbidderne) på 1. sal i et skab.
    det I ser holder 1 mdr så er det tomt igen


  • #5   7. feb 2018 Hvor mange penge render sådan en omgang op i? Hvis jeg tør spørger, du har jo maaange katte

  • #6   7. feb 2018 handler for imellem 500 og 600 euro hver mdr
    nogen gange mere, andre gange mindre. køber nemlig også til nogle naboer engang imellem. mine forældre har også noget med


  • #8   8. feb 2018 det værste er jo at det meste af det man køber i zooplus kun fåes i zooplus

    så det er ALTID slemt når man løber tør.. smiley
    jeg bedstiller altid omkring d 1 i hver mdr. Og så køber jeg gerne en sæk Exigent som jeg bruger som godbidder. denne gang fik jeg bare ikke lige exigent, men derimod 4 kg hundfoder til urinvejene (???????). så jeg venter på at de sender min pose. den skulle gerne komme med gls i morgen. Men kattene plejer at få nogen når vi går i seng, så det er det f.. liv hver aften i disse dage. har da godt nok nogle andre, men det er jo ikke dem de vil have...


  • #9   10. feb 2018 en 10 kilos tørfoder der holder ca 3 mdr..... og en pakke vådfoder som holder ca 1 år smiley en kræene bliver for tykke. især den hvide..... den blåcreme er vægt stabil men lettere overvægtig ( har en blød delle/flomme under maven)

Kommentér på:
må vi se dit foderlader?

Annonce