{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Så skal vi have endnu en norsk skovkat {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele vores endeløse glæde over den beslutning vi traf tidligere i dag.

Vi har tidligere købt to norske skovkatte hos MB og var i dag på besøg for at se de små i F-kuldet.

Jeg blev forelsket i dem alle ved første øjekast og det viste sig, at min mand også blev helt blød om hjertet. Så vi traf en hurtig beslutning om at købe den dejligste lille, pivende NFO. I kan se ham her:

http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12119

Endnu engang kan vi takke May-Britt for, at hun lader os være i den heldige situation, at vi får lov til at købe en af hendes altid harmoniske og utroligt smukke katte.

Ville bare lige dele glæden med jer og han bliver selvfølgelig herinde på galleriet, når vi endelig får ham hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal vi have endnu en norsk skovkat
  • #2   21. apr 2007 Tillykke Pernille ;-)))

Han er også såååå nuser ;-))

Dog skal du lige være lidt opmærksom på om han bider *GGG* De andre er jo helt vilde for at bide LOOL

he he he

• #3   21. apr 2007 Tak skal I have. Dejligt at dele glæden, kan jo næsten ikke sidde stille på stolen....

• #4   21. apr 2007 Tak Jeanette

Du må have en sjette sans, for jeg havde ingen anelse og havde da heller ikke regnet med at Lars blev så blød om hjertet, det var minimalt, hvad der skulle til af overtalelse. Det kan være, at han er blevet inspireret dengang jeg fortalte om din mands betagelse af Flannagan.

Og hvor er han i øvrigt skøn Flannagan og så anderledes i forhold til de andre. Og stor, det er da helt vildt....

• #5   21. apr 2007 Ja, det kan være at vi i fremtiden skal udveksle tips til, hvordan vi kan blive forkælet Jeanette. Men i disse tilfælde vinder de jo også noget selv.

Jeg skyndte mig dog at give køb på et nyt havemøbelsæt i den korte overtalelsesfase, men på vej hjem i bilen sagde Lars, at det skulle jeg nu have alligevel. Så alt i alt en rigtig ok dag.

• #6   21. apr 2007 Kære May-Britt

Tak for det.. ja, heldigvis blev det til mere end kaffe. Jeg er helt rundt på gulvet og hvis der har været mange besøg på den bettes profil, så er det fordi jeg kigger forbi hele tiden. Hvem ved måske skal jeg printe et billede ud og have med i seng i nat, så jeg ikke er nødt til at stå op om natten og på kattegalleri, som jeg gjorde da vi ventede på Elo.

Og igen er så lykkelig for, at du vil sælge endnu en lille skat til os....

• #7   21. apr 2007 Nej, du har ret May-Britt jeg skulle nødig stemmes ud af galleriet eller fryses for mit iltre sind...

• #8   21. apr 2007 Ih, hvor er han dejlig!

Hjertelig tillykke med ham!

´Glæder mig til fortsat at følge ham herinde, efter han er flyttet hjem til dig! *S*

Poteknus herfra.

• #9   21. apr 2007 Tak for det Johanne. Ja, vi er fuldstændig enige, han er dejlig.

• #10   21. apr 2007 Mente selvfølgelig Johanna

• #11   21. apr 2007 Helt i orden - jeg forstår hvad I mener. *S*

Potekram.

• #12   22. apr 2007 Ja, det kan godt være, at det er lykkedes mig at holde det lidt nede, men jeg er jo altså helt ægte rødhåret May-Britt...:-)

Kitkat: Også tak til dig. Ventetiden bliver helt sikkert uudholdelig, heldigvis sagde May-Britt, at jeg må komme og besøge ham tit og det vil jeg bestemt gøre. Og tak fordi du glæder dig på vores vegne, det er det smukke herinde på kattegalleri, at vi kan glæde os på hinandens vegne og i øvrigt fuldstændig forstår, hvad vi hver især mener, når vi siger, at vi ikke kan vente på at få den lille ny hjem...

• #13   22. apr 2007 Hej igen Pernille

Ja, det er rigtig dejligt, men så har vi vist også nået maksimum. Så jeg regner med, at vi ender med de 4 stk....

Med det par nusere I skulle have hjem, så kan jeg godt forstå, at I også mærkede længslens glæde. Super dejligt; at de små (store) har indfriet jeres forventninger. Sådan er det bare med killinger fra MB, de er så skønne.

• #14   22. apr 2007 Et lidt forsinket tillykke med jeres lille ny smiley

Og ja, det er da noget værre noget, når først man har købt en killing hos MB, så kan man ikke lade være emd at vende tilbage.. Jeg tror der er noget i det hun giver os at drikke smiley

• #15   22. apr 2007 Nå, det var den magiske kaffe. Nej, Camilla har ret, vi vender tilbage og det er vi jo efterhånden nogen stykker der har gjort....

• #16   22. apr 2007 Ja, de er det skønneste. Regner også med at Faruq bliver en skøn, kælen, hankastrat - Er vi heldige arver han sin fars sind.

• #17   22. apr 2007 Hehe, ja, den må du sende lidt af MB smiley
    Og ja, det kan da også godt være det er hunden, som møver sig på ind til han bliver nusset smiley

Selv om den der har den største plads hos mig (en lille smule større end den alle de andre har) nu er Lillemis smiley
    Han er sikker på en gang nus og pelsafrivning når jeg kommer smiley Når Bundy er færdig med at gøre sig til.. hehe smiley

• #18   22. apr 2007 Pernille, tror du han kan arve det mere end Cassi? Hehe.. Hun har både udseende, ligge måder og sind smiley

Men han skal nok blive en dejlig lille (og stor med tiden) en smiley

• #19   22. apr 2007 Camilla: Jeg kan godt se, at Cassi af udseende ligner sin far til forveksling og har hun også arvet sindet, ja, så kan det jo ikke være bedre.

Ja, Faruq skal nok blive stor, her regner vi dog med, at Elo bliver sværvagteren....

Kommentér på:
Så skal vi have endnu en norsk skovkat

Annonce